«راه می‌گوید حسین(ع)» در دهه محرم از رادیو قرآن پخش می‌شود

فارس , 20 آذر 1389 ساعت 12:26

این مستند نمایشی، با مرور بر هیئت‌های مذهبی و عزاداری در سال‌های گذشته از ۵ تا ۱۳ محرم، شنوندگان را در سوگ حسینی سهیم می‌كند.


فرهنگ: «راه می‌گوید حسین(ع)» ویژه برنامه تولیدی گروه قرآن و اندیشه رادیو قرآن، در محرم سال‌جاری است كه از اول تا سیزدهم محرم در بخش صبح رادیو به مدت ۶۰ دقیقه، ساعت ۹صبح و در تاسوعا و عاشورای حسینی مدت این برنامه ۱۵۰ دقیقه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رادیو قرآن، «راه می‌گوید حسین۳» كه رضا میری تهیه‌‌كنندگی آن را به عهده دارد؛ درس‌هایی از عاشورا و قیام حسینی را مورد واكاوی قرار داده و در مباحث تاریخی، بصیرت دینی در یاران امام حسین (ع) و تداعی مظلومیت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را با گنجاندن كلام بزرگانی از جمله آیات عظام استادی، امامی كاشانی، جوادی آملی، مهدوی كنی و حجج‌اسلام راشد، شیخ‌الاسلامی، مرحوم علی دوانی، مرحوم فلسفی و سیدقاسم شجاعی به سمع شنوندگان رادیو قرآن می‌رساند.

این مستند نمایشی، با مرور بر هیئت‌های مذهبی و عزاداری در سال‌های گذشته از ۵ تا ۱۳ محرم، شنوندگان را در سوگ حسینی سهیم می‌كند.

این گزارش می‌افزاید؛ سومین ویژه برنامه محرم «راه می‌گوید حسین» به سردبیری و تهیه‌كنندگی رضا میری و با سردبیری بخش نمایش توسط اكبر نیك‌آیین و تهیه‌كنندگی و آیتم سازی سخنرانی‌ها به همت محمدعلی كارگران از روز ۲۰ آذرماه هر روز ساعت ۹ صبح به مدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود كه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، این برنامه به مدت ۱۵۰دقیقه و تا زمان اذان ظهر به افق تهران ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 15151

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15151/راه-می-گوید-حسین-ع-دهه-محرم-رادیو-قرآن-پخش-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir