ما همه مختاریم

21 آذر 1389 ساعت 9:45

موضوع ویژه همشهری جوان به این سوال مهم اختصاص داده است: « اگر در کربلا بودیم، طرف خیر بودیم یا شر؟». پاسخ به این سوال هم با تیتر «ما همه مختاریم» داده شده و عکس جلد شماره ۲۹۰ هم، فریبرز عرب نیا در کسوت مختار این روزهای «مختارنامه» است.


جامعه-رسانه: «مختارنامه» با همه جذابیت‌های آن در حال پیش رفتن است و علاقه‌مندان پرشمار آن، در شب‌هایی که نام حضرت اباعبدالله بر آن‌ها تقدس دو چندان بخشیده، تکرار آن را هم از شبکه‌های مختلف سیما تماشا می‌کنند. علاقه‌مندان به این مجموعه و داوود میرباقری همچنان امیدوار هستند که در مختارنامه، «حقیقت»، فدای «مصلحت» نشود.

هفته نامه «همشهری جوان» گروه مجلات همشهری، در هفته‌ای که تاسوعا و عاشورای حسینی در آن قرار دارد ، موضوع ویژه خود را به این سوال مهم اختصاص داده است: «‌اگر در کربلا بودیم، طرف خیر بودیم یا شر؟» پاسخ به این سوال هم با تیتر «ما همه مختاریم» داده شده و عکس جلد شماره ۲۹۰ هم، فریبرز عرب نیا در کسوت مختار دوست داشتنی این روزهای «مختارنامه» است.

علاوه بر یادداشت‌های اعضای تحریریه درباره موضوع « اگر کربلا بودید...» رویداد‌های هفته در حوزه‌های مختلف که اخبار ثابت «همشهری جوان» است نیز به چشم می‌خورد.

شماره عاشورایی ۲۹۰ را در ۸۴ صفحه منتشر شده ‌است.


کد مطلب: 15167

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15167/همه-مختاریم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir