تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۵۱۷۰

شرايط ثبت نام جديد عتبات عاليات

شرايط ثبت نام جديد عتبات عاليات
جامعه: معاونت حج و عتبات سازمان حج و زيارت اعلام كرد: ‌شروع پيش ثبت نام عتبات عاليات از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ۲۷آذر ۱۳۸۹لغايت ساعت ۲۴روز شنبه ۴دی۱۳۸۹است.

به مناسبت ايام محرم حسينی و با عنايت به برنامه‌ريزی‌های انجام شده جهت ثبت نام گروه‌های اعزامی عتبات عاليات (از تاريخ بهمن۸۹ لغايت۱۰فروردين ۹۰)به اطلاع می‌رساند‏‏، به مانند دوره‌های قبلی در اين دوره نيز متقاضيان تشرف قبل از ثبت نام در گروه‌ها، در سامانه پيش ثبت نام عتبات نام‌نويسی و کد رهگيری دريافت می‌كنند.

شروع پيش ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ۲۷آذر ۱۳۸۹لغايت ساعت ۲۴ روز شنبه ۴دی ۱۳۸۹است.

روز يکشنبه ۵دی ۱۳۸۹مشخصات ثبت شده متقاضيان با اطلاعات پايگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغايرت داشته باشد از سيستم حذف می‌شوند.

روز دوشنبه ۶دی ۱۳۸۹ قرعه کشی بين متقاضيان انجام و نتيجه آن روز سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۸۹‌بر روی سامانه پيش ثبت نام عتبات عاليات قرار می‌گيرد که متقاضيان می‌توانند با مراجعه به سايت مذکور از نتيجه پيش ثبت نام و تاريخ ثبت نام خود در کاروان‌ها مطلع شوند.

افرادی که در پيش ثبت نام دوره‌های قبل شرکت كرده و حائز اولويت تشرف اعلام نشده‌اند در اين دوره نيازی به طی مراحل پيش ثبت نام نداشته و اطلاعات آنها (براساس گروه‌بندی مربوطه) به دوره جديد انتقال يافته و در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند.

اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولويت تشرف شناخته شده و به هر دليل در گروه‌ها ثبت نام نكرده‌اند از سامانه پيش ثبت نام حذف می‌شود و درصورتی‌ که آنها مايل به تشرف در اين دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پيش ثبت نام اقدام كنند.

افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می‌كنند در صورتی ‌که تعدادی از آنها منصرف يا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نمی‌شوند.

متقاضيان بايد براي ثبت نام عتبات به سامانه اينترنتی عتبات مراجعه كنند.
مرجع : ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما