ثبت‌نام عمره سازمان دانش‌آموزی از هفته آینده آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر , 22 آذر 1389 ساعت 11:50

سهمیه سازمان دانش آموزی تا قبل از سال ۸۹ حدود ۱۲ هزار نفر بود که امسال به ۶۰۰ نفر کاهش و برای سال ۹۰ نیز به دو هزار نفر افزایش یافته است.


جامعه: معاون سازمان دانش آموزی اعلام کرد: ثبت نام عمره اعضای نخبه این سازمان و تشکلهای دانش آموزی از شنبه در سراسر کشور آغاز می شود.

علی حسنی افزود: سهمیه این سازمان برای عمره سال ۹۰ دو هزار نفر است که به نخبگان اعم از فعالان و حافظان قرآنی، برگزیدگان مسابقات علمی و اعضای فعال تشکلهای سازمان دانش آموزی اعم از پیشتازان و خبرنگاران پانا اختصاص یافته است.

وی، دیگر تشکل های دانش آموزی مانند اعضای بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی را از دیگر حائزان شرایط اعزام به عمره مفرده سال ۹۰ برشمرد.

سهمیه سازمان دانش آموزی تا قبل از سال ۸۹ حدود ۱۲ هزار نفر بود که امسال به ۶۰۰ نفر کاهش و برای سال ۹۰ نیز به دو هزار نفر افزایش یافته است.

حسنی گفت: به علت کم بودن سهمیه عمره دانش آموزی ، برای اعزام داوطلبان عمره ۹۰ ثبت نام عمومی نخواهیم داشت و همه استان ها از میان حائزان شرایط انتخاب و به سازمان مرکزی معرفی می کنند.

وی افزود: مقرر شده است از هر منطقه آموزش و پرورش از میان دانش آموزان نخبه پایه سوم متوسطه و پیش دبستانی در رشته های مختلف ، حداقل یک نفر انتخاب و تا نیمه دی معرفی شوند.

حسنی گفت : زمان آغاز اعزام عمره گزاران به سرزمین وحی بستگی به تصمیم سازمان حج و زیارت دارد.

معاون سازمان دانش آموزی افزود:داوطلبان و حائزان اعزام به عمره مفرده سازمان دانش آموزی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتربه ادارات این سازمان در استان ها مراجعه کنند.


کد مطلب: 15204

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15204/ثبت-نام-عمره-سازمان-دانش-آموزی-هفته-آینده-آغاز-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir