بيش از پنج ميليارد ريال كتاب عاشورايی خريداری شد

ایکنا , 22 آذر 1389 ساعت 13:22

بنا بر دستور معاون امور فرهنگی، شورای انتخاب و خريد كتاب وزارت ارشاد، موظف شد كتاب‌هايی با موضوع نهضت عاشورا و پيام‌آوران كربلا در حوزه‌های داستان، پژوهش و تحقيق، شعر و سروده را خريداری كند.


جامعه: به دستور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به مناسبت ايام سوگواری سالار شهيدان بيش از پنج ميليارد ريال كتاب‌ با موضوع عاشورا و نهضت امام حسين(ع) خريداری شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنا بر دستور بهمن دری معاون امور فرهنگی، شورای انتخاب و خريد كتاب وزارت ارشاد، موظف شد (خارج از ضوابط آيين‌نامه اين شورا) كتاب‌هايی با موضوع نهضت عاشورا و پيام‌آوران كربلا در حوزه‌های داستان، پژوهش و تحقيق، شعر و سروده را خريداری كند.

بنابراين گزارش هدف از اين اقدام، حمايت از ناشران كتاب‌های عاشورايی و كتب دينی، تجهيز كتابخانه‌های عمومی سراسر كشور، افزايش شمارگان كتب عاشورايی نسبت به ديگر حوزه‌ها و ايجاد انگيزه برای چاپ اين نوع از كتاب‌ها اعلام شده است.

همچنين اين خريد با هدف به دسترسی آسان عموم مردم كشورمان به كتاب‌های دينی و آشنايی با فرهنگ عاشورا و قيام كربلا و نهضت حضرت امام حسين‌(ع) صورت می‌گيرد.


کد مطلب: 15208

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15208/بيش-پنج-ميليارد-ريال-كتاب-عاشورايی-خريداری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir