عزيمت زایران به مقصد عراق به صورت انفرادی ممنوع است

خبرگزاری ايسنا , 22 آذر 1389 ساعت 13:41

ستاد عالی هماهنگی امور زایران از تمامی هموطنان درخواست کرد ضمن همكاری در ایجاد نظم و امنیت، از مراجعه انفرادی و در كاروان‌های خارج از چارچوب كاروان‌های سازمان حج و زیارت به مبادی مرزی جدا خودداری كنند.


جامعه: ستاد عالی هماهنگی امور زایران مستقر در وزارت كشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كرد: تردد زایران دارای ویزای انفرادی و كاروان‌های خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت به مقصد عراق ممنوع است و نیروی انتظامی موظف به جلوگیری از خروج آنهاست.

در متن اطلاعیه ستاد عالی هماهنگی امور زایران آمده است: این ستاد به منظور ساماندهی كاروان‌ها و جلوگیری از بروز وقایع و حوادث احتمالی در عراق و ممانعت از تجمع در مرزهای رسمی كشور به اطلاع می‌رساند كه طبق تصمیمات اتخاذ شده، تردد زایران دارای ویزای انفرادی به مقصد عراق ممنوع بوده و نیروی انتظامی ماموریت دارد تا از خروج تمام متقاضیان و زایرانی كه به صورت انفرادی و خارج از چارچوب، كاروان‌های سازمان حج و زیارت خصوصا در ایام محرم‌الحرام به مبادی مرزهای رسمی كشور مراجعه می‌كنند، بطور جدی جلوگیری كند.

اطلاعیه ستاد عالی هماهنگی امور زایران می‌افزاید: از تمام هموطنان درخواست می‌شود، ضمن همكاری در ایجاد نظم و امنیت، از مراجعه انفرادی و در كاروان‌های خارج از چارچوب كاروان‌های سازمان حج و زیارت به مبادی مرزی جدا خودداری كنند.


کد مطلب: 15211

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15211/عزيمت-زایران-مقصد-عراق-صورت-انفرادی-ممنوع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir