كنگره‌ شعر «حنجره‌های سرخ» با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود

خبرگزاری ايسنا , 30 آذر 1389 ساعت 12:35

۱۰۱۶ اثر پس از اعلام فراخوان برگزاری كنگره سراسری در دو بخش شعر كلاسیك و سپید از ۲۶۸ شاعر كشور به دبیرخانه كنگره ارسال شده ‌است.


فرهنگ: سرپرست اداره‌ كل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پنجمین كنگره سراسری شعر عاشورایی با عنوان «حنجره‌های سرخ» سوم دی‌ماه امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در الیگودرز برگزار می‌شود.

امین كمالوندی با اعلام این خبر، افزود: كنگره سراسری «حنجره‌های سرخ» به مدت دو روز در تالار فرهنگ و هنر شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.

او با اشاره به این‌كه ۱۰۱۶ اثر پس از اعلام فراخوان برگزاری كنگره سراسری در دو بخش شعر كلاسیك و سپید از ۲۶۸ شاعر كشور به دبیرخانه كنگره ارسال شده ‌است، گفت: از مجموع آثار دریافتی ۳۰ اثر در بخش‌های كلاسیك و سپید توسط هیأت داوران انتخاب شده كه قرار است در كنگره سراسری شعر «حنجره‌های سرخ» ارائه شود.

كمالوندی خواندن پیام یكی از مراجع عظام تقلید كشور خطاب به این كنگره با موضوع هنر و واقعه تاریخی عاشورا و برپایی نمایشگاهی از آثار نقاشی عاشورایی استادان و دانشجویان رشته كارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس در نگارخانه شهرستان الیگودرز را از برنامه‌های جنبی این كنگره سراسری برشمرد.


کد مطلب: 15325

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15325/كنگره-شعر-حنجره-های-سرخ-حضور-وزیر-ارشاد-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir