دفا‌تر پستی حق ثبت نام از زایران را برای سفر به عراق و سوریه ندارند

خبرگزاری ايسنا , 4 دی 1389 ساعت 10:57

الصاق بنرهایی مبنی بر اعزام زایران به عراق در دفا‌تر «پست بانک» غیرقانونی است و مردم باید با دقت بیشتری نسبت به انتخاب کاروان خود اقدام کنند.


جامعه: مدیر حج و زیارت استان زنجان تأکید کرد: هیچ‌کدام از دفا‌تر پستی حق ثبت نام از زایران را برای سفر به عتبات عالیات عراق و سوریه ندارند.

محمود فیضی  با بیان این‌که برخی آژانس‌های مسافرتی غیرمجاز با «پست بانک» قرارداد بسته‌اند و این دفا‌تر اقدام به ثبت نام از زایران می‌کنند، اظهار کرد: این اقدام غیرقانونی است و هیچ‌کدام از آژانس‌های اعلام‌شده در این مراکز، تحت پوشش سازمان حج و زیارت نیستند.

او گفت: الصاق بنرهایی مبنی بر اعزام زایران به عراق در دفا‌تر «پست بانک» غیرقانونی است و مردم باید با دقت بیشتری نسبت به انتخاب کاروان خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر این‌که فقط ۱۳ آژانس مسافرتی در استان زنجان صلاحیت اعزام کاروان به عتبات عالیات عراق و سوریه را دارند، اعلام کرد: دفا‌تر زیارتی عاشوری، صدر، بصیرت زنجان، فاروس تور، فضیلت، صادق، قائم، سیمرغ، شاهد حرم، تسنیم، ثامن‌الحج، امین ابهر و میعاد نبی مجوزهای لازم را از مدیریت حج و زیارت استان گرفته و مجاز به فعالیت در این حوزه‌اند.

او به پی‌گیری بخش حقوقی مدیریت حج و زیارت دربارهٔ اقدام غیرقانونی دفا‌تر پستی برای اعزام زایر به کربلا اشاره کرد و گفت: با دفا‌تر مسافرتی غیرمجاز در این بخش برخورد قاطع خواهد شد.

وی هوشیاری مردم را در شناسایی و انتخاب دفا‌تر مجاز زیارتی خواست و بیان کرد: افرادی که با آژانس‌های غیرمجاز اقدام به سفر به عراق و سوریه می‌کنند، باید به این نکته توجه کنند که در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، سازمان حج و زیارت پاسخگو نخواهد بود.

فیضی به کیفیت نامطلوب خدمات ارائه‌شده در کاروان‌های غیرمجاز اشاره و اضافه کرد: زایران می‌توانند با ثبت نام در کاروان‌های مجاز، از خدمات مطلوب در نظر گرفته‌شده بهره ببرند و با امنیت کامل در عراق تردد کنند.


کد مطلب: 15364

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15364/دفا-تر-پستی-حق-ثبت-نام-زایران-سفر-عراق-سوریه-ندارند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir