مرحله دوم اعزام دانشگاهيان به سفر زيارتی سوريه از شنبه آغاز شد

6 دی 1389 ساعت 9:55

بر اساس اعلام سازمان حج و زيارت مرحله دوم اعزام دانشگاهيان به سفر زيارتی سوريه از روز شنبه آغاز شده است و تا خردادماه سال ۹۰ ادامه خواهد داشت.


جامعه: مرحله دوم اعزام دانشگاهيان به سفر زيارتی سوريه، پس از انتخاب شش هزار نفر از متقاضيان اين سفر زيارتی از روز شنبه آغاز شد و تا خرداد ماه سال ۹۰ ادامه می‌يابد.

در قرعه‌كشی برای اعزام در اين دوره، ۳۰ درصد استادان، ۳۰ درصد كاركنان، ۱۰درصد دانشجويان مجرد با خانواده و ۳۰ درصد دانشجويان متأهل با خانواده انتخاب شده‌اند.

در اين مرحله، امكان اعزام دانشجويان به صورت مجردی و تنها وجود ندارد و دانشجويان بايد حداقل به همراه يكی از اعضای خانواده و استادان و كارشناسان نيز به همراه خانواده درجه يك ثبت‌نام می‌كردند.

بر اساس اين گزارش، دانشگاهيان منتخب می‌توانند برای اعزام از هفت ايستگاه پروازی تهران، اصفهان، مشهد، تبريز، شيراز، ساری و اهواز اقدام كنند، كه با توجه به مسافت هر ايستگاه پروازی تا دمشق، هزينه هر يك متفاوت خواهد بود.

مدت زمان اقامت هفت شب و محل اسكان هتل بزرگ قصر‌الضيافه در نزديكی حرم حضرت زينب(س) است و منتخبين دانشگاهی میتوانند مبلغ ۳۰۰ هزار ريال تسهيلات از بانك ملت دريافت كنند.


کد مطلب: 15416

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15416/مرحله-دوم-اعزام-دانشگاهيان-سفر-زيارتی-سوريه-شنبه-آغاز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir