زایران عتبات عاليات بيمه می‌شوند

6 دی 1389 ساعت 11:17

بيمه فوت به هر علت هفت ميليون تومان، فوت به علت حادثه ۱۲ ميليون تومان، نقص عضو به اثر حادثه ده ميليون تومان، در صورت بستری شدن در بيمارستان تا سقف ده ميليون تومان و درمان سرپايی تا سقف يك ميليون تومان تعلق می‌گيرد.


جامعه: مدير كل امور بين‌الملل و راهبری سازمان حج و زيارت اعلام كرد: تمامی زایران اعزامی به عتبات عاليات و بار همراه آنها بيمه می‌شود و تمامی كسانی كه در حوادث تروريستی عراق كشته می‌شوند شهيد محسوب می‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی حج، مهدی شهسواری مدير كل امور بين‌الملل و راهبری سازمان حج و زيارت اعلام كرد: با توجه به ناامنی و خطراتی كه برای زایران ايرانی در عراق وجود دارد سازمان حج و زيارت با همكاری بيمه سينا زایران را تحت پوشش بيمه قرار می‌دهد.

وی با اشاره به قيمت‌های ثبت شده اين بيمه اظهار كرد: بيمه فوت به هر علت هفت ميليون تومان، فوت به علت حادثه ۱۲ ميليون تومان، نقص عضو به اثر حادثه ده ميليون تومان، در صورت بستری شدن در بيمارستان تا سقف ده ميليون تومان و درمان سرپايی تا سقف يك ميليون تومان تعلق می‌گيرد.

مدير كل امور بين‌الملل و راهبری امور زيارتی ادامه داد: مدت پوشش بيمه سينا ۴۸ ساعت قبل از سفر و ۱۲۰ ساعت از بازگشت به كشور خواهد بود و در صورتيكه در مدت بازگشت از سفر نيز با اتفاقی مواجه شدند تحت پوشش بيمه قرار می‌گيرند.

شهسواری با اشاره به اينكه بار زایران نيز تحت پوشش بيمه است اضافه كرد: بار زایران نيز تا سقف ۲۵۰ هزار تومان در رفت و تا سقف ۷۰۰ هزار تومان در برگشت تحت پوشش بيمه قرار می‌گيرد.

وی همچنين تصریح كرد: به دستور مقام معظم رهبری تمامی كسانی كه در حوادث تروريستی عراق كشته می‌شوند شهيد محسوب شده و مصدومان جانبازان با تائيد دفتر نمايندگی سازمان بنياد شهيد معرفی شده و تحت پوشش قرار می‌گيرند.


کد مطلب: 15421

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15421/زایران-عتبات-عاليات-بيمه-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir