تعلل سیما در پخش دوبله عربی مختارنامه

مشرق , 6 دی 1389 ساعت 12:27

تا کنون زیرنویس حدود سه بخش نخست از مختارنامه در این انجمن‌ها آماده دانلود شده و بخش‌های بعدی نیز در دست ترجمه و انتشار است.


فرهنگ: در حالی که هنوز پخش سریال مختارنامه به زبان عربی آغاز نشده است، این سریال با زیرنویس عربی در اینترنت منتشر شد.

تعدادی از انجمن‌های اینترنتی عربی، پس از تأخیر در آماده سازی دوبله سریال مختارنامه به زبان عربی از سوی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، اقدام به ترجمه این اثر به عربی و ارائه زیر‌نویس آن در فضای اینترنت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، تا کنون زیرنویس حدود سه بخش نخست از مختارنامه در این انجمن‌ها آماده دانلود شده و بخش‌های بعدی نیز در دست ترجمه و انتشار است.

پیش از این اعلام شده بود دوبله عربی سریال مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری، پس از شروع پخش فارسی، از شبکه جهانی «الکوثر» یا «آی فیلم» (روزهای جمعه) پخش خواهد شد که این اقدام تا کنون انجام نشده است.

مهدی مجتهد، مدیر شبکه جهانی سحر صداوسیما نیز اواخر آبان ماه سال جاری در نشستی خبری اعلام کرده بود: همزمان با پخش سریال مختارنامه از شبکه‌های داخلی در حال ترجمه و دوبله سریال هستیم تا اصلاحات لازم را انجام بدهیم و این سریال به شش زبان مختلف از شبکه جهانی سحر پخش می‌شود همچنین معرفی مفاخر جزو برنامه‌های اصلی ماست و با زبان‎گردانی آنها را پخش می‌کنیم.


کد مطلب: 15422

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15422/تعلل-سیما-پخش-دوبله-عربی-مختارنامه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir