نتايج پيش‌ثبت‌نام عتبات عاليات فردا اعلام می‌شود

ایکنا , 6 دی 1389 ساعت 13:29

نتايج پيش‌ثبت‌نام اعزام به كشور عراق فردا، سه‌شنبه ۷ دی‌ماه، بر روی سامانه اطلاع‌رسانی قرار می‌گيرد.


جامعه: مديركل امور بين‌الملل و راهبری امور زيارتی سازمان حج و زيارت، اعلام كرد: نتايج پيش‌ثبت‌نام اعزام به كشور عراق فردا، سه‌شنبه ۷ دی‌ماه، بر روی سامانه اطلاع‌رسانی قرار می‌گيرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين «مهدی شهسواری»، مديركل امور بين‌الملل و راهبری امور زيارتی سازمان حج و زيارت اعلام كرد: فردا، سه‌شنبه ۷ دی‌ماه، نتيجه پيش‌ثبت‌نام اعزام به عتبات عاليات بر روی سامانه پيش ثبت‌نام قرار می‌گيرد و متقاضيان می‌توانند با مراجعه به سايت عتبات حج از نتيجه پيش ثبت نام و تاريخ ثبت نام خود در كاروان‌ها مطلع شوند.

وی با اشاره به اينكه در دوره جديد پيش ثبت‌نام ۳۷۴ هزار و ۴۴۵ نفر در سراسر كشور ثبت‌نام كرده‌اند گفت: اكنون در حال حاضر ۴ هزارو ۲۵۰ نفر روزانه به كشور عراق اعزام می‌شوند و در پيش‌ثبت‌نام دور جديد اسامی تمامی افراد ثبت‌نام كننده به تدريج بر اساس اولويت اول تا ششم و تعدادی نيز به صورت ذخيريه اعلام می‌شوند تا در صورت انصراف داوطلبان افراد ذخيره اعزام شوند.

شهسواری همچنين اعلام كرد ۳ اتوبوس به تعداد ظرفيت‌ اعزام روزانه به عتبات عاليات اضافه شده است.

يادآور می‌شود، پيش‌ ثبت‌نام اعزام به عتبات عاليات از تاريخ ۲۷ آذرماه آغاز شد و تا تاريخ ۴ دی‌ماه ادامه داشت و افراد ثبت‌نام كننده در اين دوره بر اساس اولويت اعزامشان از ۷ بهمن‌ماه سال جاری تا ۱۰ فروردين‌ماه سال آينده به عتبات عاليات اعزام می‌شوند.


کد مطلب: 15424

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15424/نتايج-پيش-ثبت-نام-عتبات-عاليات-فردا-اعلام-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir