معاون فرهنگی پرورش فكری نوجوانان كشور:

پشتوانه قوی و محكم دین اسلام قيام حسينی است

سايت خبری قرآنی , 4 اسفند 1386 ساعت 18:17

معاون فرهنگی پرورش فكری نوجوانان كشور گفت: كودكان و نوجوانان بايد با روش‌های نو و به‌ دور از تحريف‌‌ها با فلسفه قيام حسينی آشنا شوند و روح قيام حسينی را سالم به نسل بعد منتقل كنند.


به گزارش خیمه، معاون فرهنگی پرورش فكری نوجوانان كشور روز گذشته سوم اسفندماه در سومين سوگواره عاشورا در شيراز گفت: دين اسلام پشتوانه‌ای قوی و محكم دارد كه همان قيام حسينی است، قيام حسينی موجب احيای دين و تداوم اسلام شد پس می‌‌توان از آن برای پر بار كردن تعليم و تربيت استفاده كرد. 

صدرالله اسدبيگی افزود: قيام حسينی و فلسفه‌ عاشورا توانی فرهنگی و اعتقادی است كه بايد در تعليم و تربيت كودكان و نوجوانان اثر بگذارد و ما بايد از آن در تعليم و تربيت استفاده كنيم.

وی اظهار كرد: رويكرد دنيای جديد به سمت استفاده و استقبال از معنويت است، حركت به سمت معنويت در جهان رو به افزايش است و سعی می ‌شود كه از معنويت در تعليم و تربيت نسل جديد استفاده بيشتر شود.

اسد بیگی افزود: كارشناسان تربيتی بايد بتوانند قالب‌‌هايی بسازند كه بتوان در آن قالب‌ها از قيام حسينی و فلسفه عاشورا بهتر و جامع تر استفاده كرد و تعليم و تربيت را پيش برد.

مدير كانون پرورش فكر كودكان و نوجوانان فارس نیز تصريح كرد: سومين سوگواره عاشورا برای تبيين حركت حسينی و آشنايی بيشتر كودكان و نوجوانان در شيراز برگزار شده است. 

مجتبی حق پرست گفت: عشق به حسين بن علی(ع) و علاقه‌مندی به بيشتر دانستن درباره عاشورا و كربلا موجب شده است تا كودكان و نوجوانان از اين سوگواره استقبال كنند.


کد مطلب: 1543

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1543/پشتوانه-قوی-محكم-دین-اسلام-قيام-حسينی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir