۸۲۸ اثر به ستاد كنگره شعر عاشورايی مازندران ارسال شد

ايکنا , 13 دی 1389 ساعت 12:34

با فراخوانی‌های انجام‌شده تعداد هفت نفر شركت‌كننده از خارج استان با ۸۸ اثر و تعداد ۲۳۹ نفر شركت‌كننده از داخل استان با ۷۴۰ اثر در چهار بخش اشعار آئينی، مفهومی، بومی و قطعات ادبی شركت كردند.


ايران‌زمين: دبير ستاد كنگره شعر عاشورايی مازندران از ۸۲۸ اثر رسيده به دبيرخانه اين كنگره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی مازندران‌، «مرتضی سروعلی» دبير ستاد كنگره شعر عاشورايی مازندران گفت‌: در اولين نشست ستاد كنگره شعر عاشورايی مازندران مقرر شد چهارمين كنگره شعر عاشورايی مازندران با عنوان «واقعه سرخ» در قائم‌‌شهر برگزار شود و طی تبليغات انجام شده از طريق ابزارهای تبليغاتی همچون روزنامه‌ها، صداوسيما، خبرگزاری‌ها و پوسترهای تبليغاتی از شاعران‌، مداحان‌ و صاحبان قلم فراخوانی به عمل آمد.

وی در ادامه افزود: با فراخوانی‌های انجام‌شده تعداد هفت نفر شركت‌كننده از خارج استان با ۸۸ اثر و تعداد ۲۳۹ نفر شركت‌كننده از داخل استان با ۷۴۰ اثر در چهار بخش اشعار آئينی، مفهومی، بومی و قطعات ادبی شركت كردند.

سروعلی با ارائه اين مطلب كه آثار رسيده به كنگره شعر عاشورايی مازندران نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است‌، تصريح كرد: در سال گذشته ۱۵۰ نفر با ۵۰۰ اثر به ستاد كنگره معرفی شدند كه امسال با تبليغات انجام شده ۲۴۶ نفر با ۸۲۸ اثر در كنگره شعر عاشورايی مازندران شركت كردند كه از رشد ۹۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی تصريح كرد: با توجه به كارشناسی مقدماتی كه انجام شده اين كنگره امسال از لحاظ كيفيت بالايی برخوردار است و با توجه به حجم آثار رسيده زمان برگزاری كنگره در سه مرحله تمديد شده و از ۱۰ آذر‌ماه به ۲۶ دی‌ماه موكول شد.

دبير ستاد كنگره شعر عاشورايی مازندران در پايان اظهار كرد: اشعار برگزيده به صورت كتابچه‌ای تهيه شده و در روز برگزاری كنگره شعر عاشورايی در اختيار مداحان‌، شاعران و اهل قلم قرار می‌گيرد.


کد مطلب: 15504

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15504/۸۲۸-اثر-ستاد-كنگره-شعر-عاشورايی-مازندران-ارسال

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir