کتاب «معجزات امام حسين(ع)» به چاپ رسيد

شهر , 14 دی 1389 ساعت 11:04

کتاب معجزات امام حسين‌(ع) در ۸۰ صفحه گرد آوري شده و با زباني ساده و روان براي تمامي سنين از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان قابل استفاده و بهره گيري است.


فرهنگ-کتاب: مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه ۵ از چاپ و انتشار چاپ و انتشار کتاب «معجزات امام حسين(ع)» در شمارگان يك هزار نسخه همزمان با ماه محرم و صفر خبر داد.

«ناصر امين‌زاده» با اعلام اين خبر گفت: اين کتاب که با تهيه و تنظيم واحد تحقيقاتي گل نرگس و زير نظر مديريت فرهنگي هنري منطقه ۵ در هزار نسخه چاپ شده، شامل مجموعه‌اي از معجزات امام حسين‌(ع) در قالب حکايت‌هاي کوتاه است که در منابع اسلامي نقل شده و در اين کتاب به صورتي زيبا و روان تنظيم شده‌اند.

رييس فرهنگسراي فردوس افزود: اين كتاب با هدف آشنايي خوانندگان با مقام والاي اهل بيت در قالب مجموعه‌اي از معجزات امامان‌(ع) تهيه شده است که با پشت سر گذاشتن مراحل آماده‌سازي در دسترس علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.

امين‌زاده اظهار داشت: کتاب معجزات امام حسين‌(ع) در ۸۰ صفحه گرد آوري شده و با زباني ساده و روان براي تمامي سنين از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان قابل استفاده و بهره گيري است. از نکات مهم در تنظيم اين داستان‌هاي کوتاه تاريخي سهولت استفاده مربيان و معلمان در آموزشگاه‌ها و مدارس است.


کد مطلب: 15514

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15514/کتاب-معجزات-امام-حسين-ع-چاپ-رسيد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir