روزانه ۴۰ کاروان از مرز خسروی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

خبرگزاری کار , 19 دی 1389 ساعت 10:00

در حال حاضر روزانه تعداد ۴۰ کاروان و هر کاروان ۴۰ نفر از مرز بین‌المللی خسروی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.


جامعه: روزانه ۴۰ کاروان که هر کاروان شامل ۴۰ نفر است از مرز خسروی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

کیومرث اعظمی، در خصوص وضعیت گردشگری شهرستان قصرشیرین در فصل زمستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه آب و هوای شهرستان قصرشیرین بعد از اولین بارش باران پاییزی به آب و هوای معتدلی رسیده، قطعا این مهم به جذب گردشگر در فصل زمستان به قصرشیرین کمک کرده و می‌کند.

وی گفت: بازارچه سنتی مرزی، آب و هوای معتدل، اماکن اقامتی، آثار تاریخی در سطح شهرستان و تسهیلاتی که در اختیار گردشگران قرار می گیرد هر کدام به نوعی به جذب گردشگر در این شهرستان کمک می‌کند.

اعظمی ادامه داد: در حال حاضر روزانه تعداد ۴۰ کاروان و هر کاروان ۴۰ نفر از مرز بین‌المللی خسروی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند اما اخیرا که مرز پرویز خان نیز برای تردد تجار و بازرگانان آزاد شده، امیدواریم تعداد حضور گردشگران در این شهرستان افزایش یابد.

وی تصريح کرد: در حال حاضر کاروان‌های تجاری و اقتصادی فعال از مرز پرویز خان تردد می‌کنند که در آینده به گردشگران هم این امکان داده می‌شود.

وی در خصوص وضعیت اقامتی زايران در شهرستان قصرشیرین، گفت: در حال حاضر هفت هتل و ۱۵ زايرسرا و مهمان سرا فعال در شهرستان وجود دارد که تا پایان امسال یعنی در دهه مبارک فجر دو هتل دیگر شامل؛ ثامن الحجج در خسروی و هتل ژاوان در قصرشیرین افتتاح می‌شود.


کد مطلب: 15539

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15539/روزانه-۴۰-کاروان-مرز-خسروی-عتبات-عالیات-اعزام-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir