تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۲۳
۰
کد مطلب : ۱۵۵۷۰
ضرغامی خبر داد:

رضايتمندی ۹۵ درصدی مردم از سريال «مختارنامه»

رضايتمندی ۹۵ درصدی مردم از سريال «مختارنامه»
فرهنگ: عزت اله ضرغامي، رئيس صداوسیمای جمهوری اسلامی، از مخاطب ۷۰ درصدي و رضايتمندي ۹۵ درصدي، از سريال «مختارنامه» خبر داد.

مهندس ضرغامي گفت: نگاه من به سريال «مختارنامه» تا اينجاي كار اين است كه بيش از آن حدي كه فكر مي‌كردم مورد اقبال مردم واقع شده است و اين در حالي است كه ما هنوز در مرز يك سوم پخش قسمت‌هاي اين سريال هستيم، بنابراين اقبال مردم در نوع خود بسيار قابل توجه است.

رئيس سازمان صدا و سیما افزود: پيام‌هاي متعددي كه در قالب مجموعه مختارنامه امروز به جامعه منتقل مي‌شود با توجه به همه ويژگي‌هايي كه امروز در جامعه هست خيلي بيشتر از آن چيزي است كه ما فكر مي‌كرديم و حتي سازندگان اين مجموعه تصور مي‌كردند.

وي با اشاره به باز شدن افق‌هاي جديد براي مردم، بعد از پخش هر قسمت سريال، گفت: شاهد مثال گشوده شدن افق‌هاي جديد، همين برنامه‌هاي مختلف مردمي از جمله گزارش‌هاي ويژه‌اي كه توسط شبكه خبر، باشگاه خبرنگاران و واحد مركزي خبر تهيه مي‌شود، است، چرا كه وقتي ميكروفن بين مردم مي‌رود و هر قسمت را به بحث مي‌گذارد، مي‌بينيم كه بهترين و دقيقترين حرف‌ها را خود مردم مي‌زنند و اين نشان مي‌دهد كه در يك برنامه نمايشي يك ساعته چقدر مي‌تواند عبرت‌ها و درس‌هاي آموزنده مطرح شود.

مهندس ضرغامي افزود: بطور قطع اين درس‌ها مي تواند جامعه را بسازد و يك پله رشد و آگاهي و بصيرت مردم را افزايش دهد و همچنين آن ها را در مقابل فتنه‌ها و خطرات عظيم‌تري كه ممكن است براي مقابله با نظام در پيش داشته باشيم، مقاومتر و آگاه‌تر كند.
مرجع : جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما