«مختارنامه» مسابقه برگزار می‌کند

2 بهمن 1389 ساعت 17:42

سریال مختارنامه با هدف تقدیر از بینندگان فعال و پیگیر خود از این هفته و همزمان با پخش قسمت هفدهم این سریال تلویزیونی، مسابقه‌ای ویژه برگزار خواهد کرد.


فرهنگ: سریال مختارنامه با هدف تقدیر از بینندگان فعال و پیگیر خود از این هفته و همزمان با پخش قسمت هفدهم این سریال تلویزیونی، مسابقه‌ای ویژه برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی‌ این سریال تلویزیونی، همزمان با پخش قسمت ۱۷ این سریال تلویزیونی، همه علاقه‌مندان در هر رده سنی و با هر نوع تحصیلاتی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شکل اجرای مسابقه نیز اینگونه است که پس از پخش هر قسمت از سریال در جمعه شب‌ها، علاقه‌مندان می‌توانند نظر، دیدگاه و تحلیل خود در خصوص جنبه‌های مختلف آن قسمت همچون جنبه‌های فنی، هنری، بازی بازیگران، داستان و فیلمنامه، نحوه روایت، نکات تاریخی و. . . را در قالب یادداشتی حداکثر ۳۵۰ کلمه‌ای نوشته و حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه همان هفته، به نشانی Info@mokhtarnameh. com ایمیل کنند.

فرصت چهار روزه در این جهت در اختیار مخاطبان سایت مختارنامه قرار داده شده که ممکن است برخی از بینندگان امکان تماشای سریال در روز جمعه را نداشته باشند. به همین دلیل این مخاطبان می توانند در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز بیننده این سریال بوده و مطلب خود را به سایت ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش، مسابقه مذکور به صورت هفتگی و بر اساس قسمت پخش شده در همان هفته برگزار می شود.

در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه نیز کلیه مطالب ارسال شده توسط هیات کارشناسی بررسی و ۵ مطلب برگزیده معرفی و اسامی آنها بلافاصله پس از پخش قسمت جدید سریال، در جمعه شب بر روی سایت قرار داده خواهد شد. جوایز این برندگان نیز در طول هفته برای آنها ارسال خواهد شد.

ضمنا مطالب برگزیده نیز در صورت تمایل نویسندگان آنها، با نام و مشخصات آنها در بخش ویژه ای بر روی سایت منتشر خواهد شد.
برای شرکت در این رقابت باید به چند نکته توجه کرد:

الف: مطلبی که نوشته می شود حتما باید به نام حقیقی افراد بوده و توسط خود آنها نوشته شده باشد.

ب: در صورت احراز شایستگی، از طرف سایت مختارنامه صرفا دارنده نشانی ایمیل نویسنده آن مطلب شناخته می شود و جایزه به آن فرد تعلق خواهد گرفت. بنابراین از ارسال مطلب با ایمیل دیگران پرهیز نمایید.

ج: در هر مطلب باید نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت و شماره تلفن نویسنده ذکر شده باشد. در صورت تمایل برای انتشار مطلب بر روی سایت حتما این جمله در مطلب قید شود: « موافق انتشار مطلب بر روی سایت هستم».

د: در بخش «موضوع» یا همان « Subject » حتما این عبارت قید شود: (پاسخ مسابقه .....)
گفتنی است مطالب برگزیده هر هفته در بخش ویژه ای بر روی سایت سریال مختارنامه انتشار و به ۵ مطلب برگزیده به تشخیص هیات کارشانسی جوایزی اهداء خواهد شد.

ه: مطالبی که پس از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ارسال گردد و یا مربوط به قسمت های دیگر سریال باشد، از دور رقابت حذف خواهد شد.


کد مطلب: 15610

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15610/مختارنامه-مسابقه-برگزار-می-کند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir