كتاب داستان‌هاي كوتاه كوتاه عاشورايي منتشر مي‌شود

خبرگزاری کتاب , 10 بهمن 1389 ساعت 18:07

از میان داستان‌های کوتاه رسیده به جشنواره، ۸۰ داستان برگزیده به صورت کتابی نزد انتشارات سوره مهر در حال انتشار است.


فرهنگ: آیین پایانی «اشکواره داستان کوتاه کوتاه عاشورایی» در حوزه هنری تهران برگزار می‌شود. همچنين ۸۰ داستان برگزیده به صورت کتابی نزد انتشارات سوره مهر در حال انتشار است كه در صورت آماده شدن در مراسم اختتاميه توزيع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم اختتامیه این جشنواره یکشنبه (۱۷ بهمن) ساعت ۱۵ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

ساعتی پیش از برگزاری مراسم پایانی، سومین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های آموزشی این جشنواره برگزار خواهد شد. این کارگاه که «نقد و بررسی برخی از داستان های کوتاه کوتاه عاشورایی، با حضور نویسندگان آن» نام دارد، از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به مدت دو ساعت، با حضور احسان عباسلو، یکی از داوران برپا مي شود.

براساس اعلام دبیرخانه و داوری این مسابقه سه اثر در اين مسابقه انتخاب شده‌اند. همچنین در مراسم پایانی از ۱۲ اثر برتر دیگر نیز تجلیل خواهد شد. در مجموع نیز ۱۵ داستان برتر توسط نویسندگان آن‌ها در آیین پایانی قرائت خواهند شد.

محسن مومنی شریف، ريیس حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده، مدیر انتشارات سوره مهر و داوران مسابقه، از شرکت کنندگان در این مراسم هستند.

از میان داستان‌های کوتاه رسیده به جشنواره، ۸۰ داستان برگزیده به صورت کتابی نزد انتشارات سوره مهر در حال انتشار است. این کتاب در صورت آماده شدن در مراسم پایانی میان شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

آیین اختتامیه اشکواره داستان کوتاه کوتاه عاشورایی، ساعت ۱۵ روز یکشنبه، ۱۷ بهمن در تالار سوره حوزه هنری، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه برگزار مي‌شود.


کد مطلب: 15650

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15650/كتاب-داستان-هاي-كوتاه-عاشورايي-منتشر-مي-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir