مرز مهران بر روی کاروان‌های انفرادی به عتبات عالیات بسته شد

خبرگزاری کار , 11 بهمن 1389 ساعت 15:49

نیروی انتظامی ماموریت دارد تا از خروج تمام متقاضیان و زائرانی که به صورت انفرادی و خارج ازچارچوب کاروان‌های سازمان حج و زیارت به مبادی مرزهای رسمی کشور مراجعه می‌کنند جلوگیری کند.


جامعه: فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در راستای اطلاعیه ستاد عالی هماهنگی امور زائران مستقر در وزارت کشور مبنی بر ممنوعیت اعزام زائران با روادید انفرادی به مقصد عراق، مرز بین‌المللی مهران تا اطلاع ثانوی به روی این زائران بسته شد.

سرهنگ سیدعباس هواسی با بیان این خبر گفت: در اطلاعیه ستاد عالی هماهنگی امور زائران هدف از این تصمیم را ساماندهی کاروان‌ها و جلوگیری از تجمع در مرزهای رسمی کشور اعلام شده ‌است.

وی ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی ماموریت دارد تا از خروج تمام متقاضیان و زائرانی که به صورت انفرادی و خارج ازچارچوب کاروان‌های سازمان حج و زیارت به مبادی مرزهای رسمی کشور مراجعه می‌کنند جلوگیری کند.

هواسی یادآور شد: تا ایام اربعین حسینی مرز مهران بر روی زائران باز بود.

وی از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از سردرگمی زائران در مرز مهران از تردد به این مرز خوداری کرده و تنها در چارچوب کاروان‌های سازمان حج و زیارت می‌توانند ازاین مرز خارج شوند.

هم‌اکنون روزانه بیش از پنج هزار نفر زائر در قالب ۵۲ کاروان سازمان حج و زیارت ار طریق مرز بین‌المللی وتجاری مهران واقع در ۹۰ کیلومتری جنوب شهر ایلام به عتبات عالیات تردد می‌کنند.


کد مطلب: 15652

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15652/مرز-مهران-روی-کاروان-های-انفرادی-عتبات-عالیات-بسته

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir