انتشار نخستين شماره فصلنامه «نهضت حسينی(ع)» در كربلا

ایکنا , 16 بهمن 1389 ساعت 16:31

شعبه اطلاع‌رسانی بين‌المللی آستان مقدس امام حسين(ع) در شهر كربلا در نظر دارد در آينده‌‌ای نزديك، اين فصلنامه را به زبان‌های آلمانی، تركی، كردی، تركمنی و اردو نيز منتشر كند.


جهان: نخستين شماره فصلنامه دينی ـ فرهنگی «نهضت حسينی(ع)» به زبان فارسی به همت شعبه اطلاع‌رسانی بين‌المللی آستان مقدس امام حسين(ع) در شهر كربلا منتشر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی «نون»، «حسين السلامی»، سردبير اين فصلنامه، در اين باره گفت: در فصلنامه نهضت حسينی(ع)، اصول و مبانی نهضت و قيام امام حسين(ع) و تعاليم اهل بيت (عليهم‌السلام) مطابق با اسلام ناب محمدی به زبان فارسی ارائه شده است.

وی افزود: شعبه اطلاع‌رسانی بين‌المللی آستان مقدس امام حسين(ع) در پی پيشنهادهای مكرر هيئت‌های رسمی و مردمی زائر كربلا به دبيرخانه آستانه مقدس امام حسين(ع) كه توليت آن را «عبدالمهدی الكربلايی» عهده‌دار است، تصميم به انتشار فصلنامه «نهضت حسينی(ع)» به زبان فارسی گرفت.

السلامی تصريح كرد: اين شعبه كار خود را با انتشار فصلنامه نهضت حسينی(ع) به زبان فرانسه و فارسی آغاز كرده است و زبان انگليسی اين فصلنامه سال گذشته منتشر شده بود.

وی در پايان تصریح كرد: شعبه اطلاع‌رسانی بين‌المللی آستان مقدس امام حسين(ع) در شهر كربلا در نظر دارد در آينده‌‌ای نزديك، اين فصلنامه را به زبان‌های آلمانی، تركی، كردی، تركمنی و اردو نيز منتشر كند.


کد مطلب: 15667

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15667/انتشار-نخستين-شماره-فصلنامه-نهضت-حسينی-ع-كربلا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir