نمايشگاه فرهنگ عاشورايی در کردستان

ایکنا , 20 بهمن 1389 ساعت 16:41

نمايشگاه فرهنگ عاشورايی با هدف تقويت بنيه دينی و اعتقادی نسل جوان برپا شد.


ایران زمین: با حضور مدير‌كل سازمان تبليغات اسلامی استان كردستان، امام‌جمعه و جمعی از مسؤلان اداری نمايشگاه فرهنگ عاشورايی با هدف تقويت بنيه دينی و اعتقادی نسل جوان در مجتمع امير نظام گروسی شهرستان بيجار برپا شد.

 ۱۷ بهمن‌ماه، حجت‌الاسلام «صفی‌ياری» مدير‌كل سازمان تبليغات اسلامی استان كردستان گفت: اين نمايشگاه در راستای ترويج فرهنگ عاشورايی و آشنا‌سازی نسل امروز با فرهنگ حسينی و تقويت بنيان‌های دينی و اعتقادی اين نسل پر تلاش و با تقوا برپا شده است.

وی در خصوص اهميت اين نمايشگاه به غرفه‌های متعدد آن اشاره و ابراز داشت: نمايشگاه «فرهنگ عاشورايی» دارای غرفه‌های متعدد و بسيار غنی است از جمله بخش‌های جامع و غنی كتاب و كتابخوانی، غرفه‌های حجاب و عفاف با هدف و محوريت تقويت فرهنگ وابعاد متعدد قيام عاشورا، نمايشگاه مفهومی و نمايش‌های زنده با موضوعات عاشورايی و نيز با ارائه برنامه‌های نو و جديد از جمله تهيه ماكت مسيرهای طی شده در رسيدن به كربلا، طراحی شده كه بسيار در خور توجه است.

مدير كل سازمان تبليغات اسلامی استان كردستان در پايان خاطر نشان كرد: خوشبختانه مدت برپايی اين نمايشگاه مقارن با دهه‌آخر صفر و ايام‌الله دهه‌فجر است كه انتظار می‌رود با مقارن شدن اين دو مناسبت بزرگ شاهد استقبال پر شور و بی‌نظير مردم متدين و خداجوی بيجار از اين نمايشگاه باشيم.

قابل ذكر است اين نمايشگاه از تاريخ ۵ الی ۲۰ بهمن‌ماه به مدت ۱۵ روز همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۸ پذيرای بازديد علاقه‌مندان بوده است.


کد مطلب: 15690

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15690/نمايشگاه-فرهنگ-عاشورايی-کردستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir