برگزیدگان دومین اشکواره سراسری عاشورایی معرفی شدند

خبرگزاری شبستان , 9 اسفند 1389 ساعت 18:31

برگزیدگان دومین اشکواره عاشورایی در بخش‌های عکس، پوستر و وبلاگ معرفی شدند.


فرهنگ: برگزیدگان دومین اشکواره عاشورایی در بخش های عکس، پوستر و وبلاگ کانون‌های مساجد از سوی دبیرخانه کانون‌های مساجد اردبیل معرفی شدند. 

برگزیدگان دومین اشکواره عاشورایی در بخش‌های عکس، پوستر و وبلاگ معرفی شدند. 

بنابراین گزارش، رتبه‌‌های اول تا پنجم در بخش عکس را یوسف اکبری از آذربایجان شرقی، مجتبی حسن‌پور از خراسان رضوی، جابر امرایی از لرستان، داور رجبی از استان مرکزی و جاوید خدمتی از اردبیل از آن خود کردند. در بخش پوستر نیز اردشیر قیاسی از استان هرمزگان، حمیدرضا رجبی از استان مرکزی، زینب یازرلو از استان گلستان برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم هستند. 

در بخش وبلاگ نیز حمیدرضا رجبی از استان مرکزی، محمد شیرزاد از خراسان شمالی، محمد صالحی و مصطفی حضرتی از استان گیلان و مهدی ذاکری از تهران معرفی شدند. 

نصرالله‌زاده سپهری، نادر سقاء، حسین ملکی، داور علایی، اکبر مداح از هنرمندان برجسته حوزه هنری از داوران دومین اشکواره عاشورایی بوده اند. 

اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی، کشف استعدادهای هنری در زمینه فرهنگ دینی و عاشورایی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه اطهار(ع)، شناسایی و جذب نوجوانان و جوانان علاقه مند و هنرمندان متعهد، ثبت جلوه های ویژه آئین و مراسم قومیت ها و مذاهب ایران اسلامی، گسترش هنر معناگرا و اسلامی در جامعه و تولید آثار فاخر با محوریت فرهنگ عاشورایی در فضای مجازی از اهداف برگزاری دومین اشکواره عاشورایی بوده است که به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد. 

شایان ذکر است، فراخوان شرکت در دومین اشکواره عاشورایی از آذر در سراسر کشور اعلام شد.


کد مطلب: 15752

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/15752/برگزیدگان-دومین-اشکواره-سراسری-عاشورایی-معرفی-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir