29 مهرماه، آغاز هفتمين جشنواره فيلم رويش

14 تير 1390 ساعت 12:48

آثاري كه با هدف سعادت حقيقي بشر و مفاهيم عاليه ديني در سه بخش داستاني، مستند و پويانمايي در حداكثر ۴۰ دقيقه تهيه شده باشند، مي‌توانند در جشنواره شركت كرده و در صورت تأييد هيئت انتخاب به بخش مسابقه راه يابند.


حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي براي تقدير و ترغيب هنرمندان متعهد و با بهره‌گيري از رساترين زبان هنر، يعني سينما و براي بيان حقيقت دين، اقدام به برگزاري هفتمين جشنواره ملي فيلم كوتاه ديني در جوار بارگاه ثامن‌الحجج حضرت علي بن موسي الرضا (ع) از تاريخ ۲۹ مهر تا ۲ آبان كرده است. 

آثاري كه با هدف سعادت حقيقي بشر و مفاهيم عاليه ديني در سه بخش داستاني، مستند و پويانمايي در حداكثر ۴۰ دقيقه تهيه شده باشند، مي‌توانند در جشنواره شركت كرده و در صورت تأييد هيئت انتخاب به بخش مسابقه راه يابند. 

براي تعداد آثار ارسالي شركت‌كنندگان محدوديتي وجود ندارد و همه سازمان‌هاي دولتي و تهيه‌كنندگان بخش خصوصي مي‌توانند در اين جشنواره شركت كنند. 

همچنين براي شركت در جشنواره لازم است كه فرم درخواست شركت و يك نسخه كپي لوح فشرده (dvd) به دبيرخانه جشنواره ارسال شود. كپي فيلم ارسال‌شده براي بازبيني در دبيرخانه جشنواره نگهداري شده و عودت داده نمي‌شود. 

در بخش بين‌الملل و مروري بر آثار بيداري اسلامي، به منظور آشنايي و تعامل هر چه بيشتر فيلم‌سازان ايراني با فيلم‌سازان كشورهاي اسلامي و گشودن دريچه‌اي در عرصه ترويج هنرمندانه فاخرترين و مترقي‌ترين اصول و ارزش‌هاي انساني، يعني اسلام مبين، منتخبي از آثار توليدي به نمايش در‌مي‌آيد.

جشنواره رويش قبل از زمان برگزاري، كارگاه‌هايي را به صورت منطقه‌اي برگزار مي‌كند. 

علاقه‌مندان مي‌توانند براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر و شركت در اين كارگاه‌ها به دبيرخانه دايمي جشنواره يا حوزه هنري استان محل سكونت خود مراجعه كنند. 

آخرين مهلت ارسال آثار تا تاريخ ۲۰ شهريورماه بوده، بررسي و انتخاب آنها نيز در تاريخ ۲۰ مهرماه انجام مي‌گيرد. 

همچنين تا تاريخ ۳۰ مهرماه به صاحبان آثار پذيرفته‌شده اطلاع‌رساني مي‌شود. 

علاقه‌مندان براي شركت در هفتمين جشنواره فيلم رويش مي‌توانند آثار خود را با حفظ شرايط يادشده تا تاريخ مقرر، به نشاني تهران، تقاطع خيابان حافظ و سميه، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، مركز محافل و جشنواره‌ها، دبيرخانه جشنواره فيلم رويش بفرستند يا با شماره تلفن‌هاي ۲-۸۴۱۷۲۲۰۱ و ۲-۸۸۹۱۸۳۰۱ تماس بگيرند.


کد مطلب: 16299

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/16299/29-مهرماه-آغاز-هفتمين-جشنواره-فيلم-رويش

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir