دبير جشنواره رويش منصوب شد

17 مرداد 1390 ساعت 13:33

اميد دارم با پيگيري مجدانه جنابعالي و همكاران مراكز استاني ارتباط مستقيم با فيلم‌سازان و شركت‌كنندگان دوره‌هاي قبل رويش و تلاش براي شناسايي و دعوت از استعدادهاي تازه در عرصه فيلم كوتاه به طور جدي پيگيري شود.


«محسن مؤمني‌شريف»، رئيس حوزه هنري در حكمي «سهيل جهان بيگلري» را به سمت دبير هفتمين جشنواره فيلم كوتاه ديني رويش منصوب كرد.

در اين حكم آمده است؛ اميد دارم با پيگيري مجدانه جنابعالي و همكاران مراكز استاني ارتباط مستقيم با فيلم‌سازان و شركت‌كنندگان دوره‌هاي قبل رويش و تلاش براي شناسايي و دعوت از استعدادهاي تازه در عرصه فيلم كوتاه به طور جدي پيگيري شود.

تقويت تكنيك‌هاي فني و هنري و همچنين محتوايي توليدات از طريق برگزاري كارگاه‌هاي تخصصي و جلسات نقد و بررسي با حضور استادان و پيشكسوتان صاحب‌نظر، برنامه‌ريزي براي حمايت از فيلمسازان مراكز استاني و برگزيدگان دوره‌هاي قبل و با توجه به اهداف و سياست‌هاي جشنواره از ديگر مواردي است كه در اين حكم بر پيگيري آن تأكيد شده است.

در ادامه اين حكم همچنين آمده است؛ زمينه‌سازي براي عرضه آثار برجسته رسيده به جشنواره از طريق رسانه‌هاي تصويري و شبكه ويدئويي فيلم كوتاه به مخاطبان و زمينه‌سازي براي آشنايي و تعامل هر چه بيشتر فيلم‌سازان ايراني با فيلم‌سازان جهان اسلام و برنامه‌ريزي براي گسترش و تعميق فاخرترين و مترقي‌ترين اصول و ارزش‌هاي انساني، يعني اسلام مبين در عرصه توليدات سينمايي از جمله مواردي است كه بايد مدنظر قرار گيرد.

هفتمين جشنواره فيلم كوتاه «رويش» همچون دوره‌هاي قبل، به منظور تبيين حقايق ديني و با هدف سعادت حقيقي بشر، از ۲۹ مهرماه تا ۲ آبان‌ماه ۱۳۹۰ در جوار بارگاه ثامن‌الحجج برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 16728

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/16728/دبير-جشنواره-رويش-منصوب

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir