تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۳۸
۰
کد مطلب : ۱۶۷۷

ساخت ضريح امام حسين(ع) در قم از سر گرفته شد

ساخت ضريح امام حسين(ع) در قم از سر گرفته شد
به گزارش خیمه، مدير علميه معصوميه قم، با اشاره به وقفه به وجود آمده در ساخت ضريح امام حسین(ع) گفت: مسؤولان عراقي طرح اوليه طراحان ايراني را قبول نداشتند كه پس از رايزني‌ با آن‌ها و آماده شدن طرح جديد، کار ساخت ضريح از سر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام سيد صمصام الدين قوامي، با بيان اين‌که همه لوازم و ابزار ساخت مورد نياز مهيا شده است، اظهار داشت: قطعات ضريح مطهر امام حسين(ع) بدون هيچ وقفه‌اي در کارگاه و بخش فرهنگي حرم مطهر حضرت معصومه(س) ساخته مي‌شود و مراحل قلم زني آن در اتاق شيشه‌اي، که در مسجد مدرسه تعبيه شده است، صورت مي‌گيرد.
 
وی با اشاره به تأثير عميق ساخت ضريح مطهر امام حسين(ع) در مدرسه علميه معصوميه بر روي طلاب اين مدرسه خاطرنشان کرد: ضريح مطهر پس از تکميل به مدت شش ماه در مسجد مدرسه معصوميه و دو ماه در شبستان امام خميني(ره) حرم حضرت معصومه(س) نصب و مورد بازديد خيل عظيم عاشقان قرار خواهد گرفت. 

وي در پايان ابراز اميدواري کرد در كنار بازديد بزرگان کشوري و حوزوي از مراحل ساخت ضريح مطهر حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، مدرسه علميه معصوميه جنبه عمومي گرفته و درس‌هاي خارج فقها نيز در مسجد اين مدرسه برگزار شود.









نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما