بيش از 900 اثر به دبيرخانه يادواره عكس ياران حسين(ع) ارسال شد

2 ارديبهشت 1387 ساعت 20:07

تاكنون بيش از 900 اثر برای دبيرخانه اولين يادواره عكس ياران حسين(ع) ارسال شده و اين روند همچنان ادامه دارد.


به گزارش خیمه، مدير اجرايی يادواره عكس ياران حسين(ع) با اعلام اين خبر افزود: روند دريافت آثار طی روزهای اخير به طور چشمگيری افزايش يافته و در اين راستا، ستاد برگزاری يادواره ناگزير به تمديد مهلت ارسال آثار تا هشتم ارديبهشت‌ماه سال جاری شده است.

مهدی هادی‌فر گفت: آثار رسيده به دبيرخانه يادواره از 61 عكاس تهرانی و 55 عكاس از استان‌های مختلف كشور بوده است و در اين ميان 33 عكاس خانم از تهران و 11 عكاس خانم از شهرستان‌ها شركت كرده‌اند.

وی با بيان اينكه پيش‌بينی می‌شود طی روزهای آتی با حجم عظيمی از آثار رو به رو شويم استقبال از اولين يادواره عكس ياران حسين(ع) را چشمگير ارزيابی و خاطرنشان كرد: علاوه بر كميت بالای آثار رسيده، شاهد حضور عكاسان صاحب‌نام و پيشكسوت نيز در اين حركت هستيم.

مدير اجرايی يادواره عكس ياران حسين(ع)، گسترش فرهنگ اعتقادی‌مذهبی و ترويج ارزش‌های والای نهضت حسينی و تاثيرات اين فرهنگ بر خانواده، انضباط اجتماعی، اعتقادات جوانان و تقويت و اصلاح مناسبات خانوادگی و اجتماعی را مهمترين اهداف موسسه ناجی هنر در برگزاری اين يادواره عنوان كرد و افزود: اميدواريم با برگزاری يادواره‌ای باشكوه شاهد تحقق اهداف و مقاصد متعالی اين حركت باشيم. 

بنا بر گزارش روابط ‌‌عمومی يادواره عكس ياران حسين(ع)، این یادواره با همكاری مراكز مختلف از جمله سازمان عقيدتی سياسی نيروی انتظامی، مؤسسه مالی و اعتباری قوامين، آژانس عكس ايران، انجمن سينمای جوانان ايران، صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران از 12 تا 19 خردادماه آينده در تهران برگزاری می‌شود.


کد مطلب: 1711

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1711/بيش-900-اثر-دبيرخانه-يادواره-عكس-ياران-حسين-ع-ارسال

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir