كتاب «قصه‌هاي قرآني راه و چاه» در نمايشگاه فرانكفورت عرضه می‌شود

14 شهريور 1390 ساعت 12:10

اولين داستان جلد اول اين مجموعه كه بناست به قلم شهرام شفيعي به احترام سي جزء قرآن به صورت مجموعه ۳۰ جلدي نوشته شود به مبحث آفرينش اختصاص دارد.


جلد اول مجموعه نفيس «قصه‌هاي قرآني راه و چاه» شهرام شفيعي در پنجاه و نهمين نمايشگاه بين‌المللي فرانكفورت عرضه مي‌شود.

اولين داستان جلد اول اين مجموعه كه بناست به قلم شهرام شفيعي به احترام سي جزء قرآن به صورت مجموعه ۳۰ جلدي نوشته شود به مبحث آفرينش اختصاص دارد.

اين مجلد در قطع رحلي با پي گفتاري از بهاء‌الدين خرمشاهي و محي‌الدين بهرام محمديان مزين شده است و جمعي از تصويرسازان كشور همچون حسن عامه‌كن، پيمان رحيمي‌زاده، هدي حدادي، حسام‌الدين طباطبايي كار تصورگري آن را زير نظر غلامرضا مكتبي انجام داده‌اند.

آژانس ادبي حوا ضمن تهيه بروشورهايي به منظور معرفي مجموعه‌اي از آثار برتر حوزه ادبيات كودك و نوجوان كشورمان به جهانيان، نسبت به معرفي اين مجموعه ارزشمند كه جلد اول آن در زمستان ۸۹ راهي بازار شده است، در پنجاه و نهمين نمايشگاه بين‌المللي خواهد كوشيد.

اين آژانس با همكاري جمعي از كارشناسان نشر بين‌الملل، نويسندگان، مترجمان و تصويرگران برجسته ايراني در سال ۸۹ با دريافت مجوز رسمي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كار خود را آغاز كرده و تلاش مي‌كند ضمن تعامل گسترده با آژانس‌هاي ادبي و ناشران معتبر خارجي، حضور در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي و همكاري با نهادهاي دولتي و غيردولتي، در بين‌المللي كردن نشر ايران قدم‌هاي مؤثري بردارد.

حضور در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بولونيا، فرانكفورت، يوته‌بوري، كوآلالامپور، مسكو، پاريس و ... بخشي از فعاليت‌های اين آژانس به منظور ايجاد افق‌هاي تازه در حوزه نشر كتاب ايران است.

پنجاه و نهمين دوره نمايشگاه بين‌الملل كتاب فرانكفورت امسال از تاريخ ۲۰ تا ۲۴ مهرماه در كشور آلمان برگزار مي‌شود.


کد مطلب: 17113

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/17113/كتاب-قصه-هاي-قرآني-راه-چاه-نمايشگاه-فرانكفورت-عرضه-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir