کارگاه ۲ روزه آموزشی مداحان در فریمان برگزار می‌شود

تسنیم , 4 اسفند 1392 ساعت 13:05

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریمان از برپایی کارگاهی دو روزه ویژه ۸۲ نفر از مداحان خواهر و برادر شهرستان فریمان خبر داد.


حجت الاسلام غلامرضا بسکابادی در فریمان با اشاره به طرح حمایت از کانون مداحان و شاعران آئینی فریمان اظهار کرد: برای خرید تجهیزات و هزینه کرد دبیرخانه کانون اعتبارات خوبی پیش بینی شده است.

بسکابادی گفت: پرونده مداحان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از آنان با توجه به توانمندی‌هایشان به رتبه‌های یک و دو و سه رتبه بندی شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریمان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مداحان در فریمان خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی برای تعداد ۸۲ نفر از مداحان خواهر و برادر این شهرستان در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

بسکابادی افزود: این دوره با توجه به نیاز مداحان به دوره‌های آموزشی و به منظور پیشگیری از خرافات و آسیب‌هایی که این مجموعه را تهدید می کند برگزار می‌شود که از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه نیز دعوت می‌شود.

وی گفت: موضوعاتی از جمله قرآن و ادعیه مأثوره، اخلاق و ادب اسلامی، تاریخ و سیره اهل بیت(ع)، مقتل شناسی، اصول و مبانی مدح و مرثیه، آسیب شناسی شکل و محتوای مداحی، آشنایی با نحله‌ها و عرفان‌های انحرافی، آشنایی با مسائل سیاسی روز با محوریت ولایت فقیه از مواردی است که در این کارگاه دو روزه آموزش داده می‌شود.


کد مطلب: 17711

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/17711/کارگاه-۲-روزه-آموزشی-مداحان-فریمان-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir