طرح رابط فرهنگی به زودی در هیئات مذهبی نهادینه می‌شود

سازمان تبلیغات اسلامی , 5 اسفند 1392 ساعت 11:28

مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی معاونت امور فرهنگی سازمان در نشست عمومی کارکنان این اداره کل گفت: طرح رابط فرهنگی به استانها ابلاغ و به زودی در هیئات مذهبی نهادینه می‌شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا معممی مقدم با اشاره به این که رابط فرهنگی هیئات مذهبی را به سمت و سوی کارکرد اجتماعی و تربیت عناصر فرهنگی سوق می دهد، افزود: رابط یا مسئول فرهنگی هیئات باید این تشکل دینی را بر سه ضلع تربیت، بصیرت و معرفت استوار کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکلهای شاخص و محوری در جلسات شورای هیئات و کانون مداحان گفت: حضور وزیر کشور در نشست فصلی کانون مداحان مبین ظرفیت و جایگاه رفیع و حساس این قشر و نیز سازمان تبلیغات اسلامی در نزد افکار عمومی، دولت و نظام است.

وی به بازتاب خوب بیانیه دبیرخانه ملی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان پیرامون ۲۲ بهمن د ر رسانه ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گزارش رصد مراسم عزاداری محرم سال۹۲ مورد توجه دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

معممی مقدم با تاکید بر لزوم اجرایی شدن طرح تربیت مدرس مداحی، یادآور شد: پیشنهاد طرح تشکیل شورای عالی کانونهای فرهنگی توسط اداره کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی تا پایان امسال آماده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از رؤسای گروه‌های اداره کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی خواست تا محور و رئوس برنامه‌های سال ۹۳ و همچنین چشم انداز ۵ ساله تشکلها را نهایی کنند.


کد مطلب: 17730

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/17730/طرح-رابط-فرهنگی-زودی-هیئات-مذهبی-نهادینه-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir