اجرای اثربخش مناسبت های دینی و ملی نیازمند سیاستگذاری مناسب است

سازمان تبلیغات اسلامی , 12 اسفند 1392 ساعت 11:14

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اجرای اثربخش مناسبت های دینی و ملی نیازمند سیاستگذاری مناسب است که با مدیریت صحیح شورای هیئات مذهبی امکان پذیر است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت‌الاسلام صفر قربان پور در جلسه شورای هیئات مذهبی استان مرکزی افزود: انجام برنامه های دینی باید به گونه ای باشد که معارف اهل بیت(ع) در آن تبیین شود تا شاهد اثرات آن در رفتارهای اجتماعی باشیم.

وی توجه به جشن ها و اعیاد اسلامی را مهم عنوان و اظهار کرد:هیت های مذهبی باید تلاش کنند تا علاوه بر مراسم های عزاداری در وفات اهل بیت(ع) جشن هائی ویژه معصومین(ع) را با رعایت شئونات اسلامی و در شأن اهل بیت(ع) برگزار کنند تا روحیه شادی نسبت به جشن های اسلامی نیز در میان مردم تقویت شود.

قربان پور در پایان با اشاره به نزدیکی ایام فاطمیه، بهره گیری از فرمایشات حضرت زهرا(س) را یکی از برکات ارزشمند برای جامعه اسلامی به‌ویژه زنان دانست و تأکید کرد: هیئات مذهبی می توانند در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) از متون سخنان آن حضرت و فرمایشات ایشان برای برنامه های دینی خود بهره مند شوند.

احمد رضائی خواه رئیس شورای هیئات مذهبی استان مرکزی در این جلسه گزارشی از فعالیت های مذهبی در سال ۹۲ ارائه کرد و نیز بر حمایت بیشتر تشکل های دینی تأکید کرد.

گفتنی است، این جلسه با حضور حسام سیروس معاون اداره کل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، فروزش رئیس گروه مناسبت های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام مجید احمدی کارشناس تشکل های دینی، مهدی رضائیان کارشناس روابط عمومی و پیگیری حوزه مدیریت اداره کل،احمد رضائی خواه رئیس شورای هیئات مذهبی استان مرکزی و ۱۱ مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان های تابعه در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.


کد مطلب: 17814

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/17814/اجرای-اثربخش-مناسبت-های-دینی-ملی-نیازمند-سیاستگذاری-مناسب

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir