تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
۰
کد مطلب : ۱۷۸۸۹

عزاداری ایام فاطمیه باشکوه‌ برگزار شود

عزاداری ایام فاطمیه باشکوه‌ برگزار شود
حجت‌الاسلام ولی علوی در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه در پارس‌آباد اظهار داشت: ما در این ۳۵ سال هر قدرت و توانمندی به دست آوردیم در سایه اسلام و ارزش‌های ناب دینی و مکتبی بوده که در این مسیر باید همواره از حقانیت اسلام و چهره ارزشی آن دفاع کرده و تابع راه نورانی ائمه اطهار باشیم.

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی ما روح و حیات خود را بر گرفته از قرآن و آموزه‌های مکتبی دارد که در این زمینه تبعیت بی‌چون و چرا از راه نورانی ائمه اطهار بزرگترین سرمایه برای جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

علوی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دین اسلام زن را به عنوان عامل مهم و تأثیر‌گذار در زندگی و حیات انسان در مسائل اجتماعی، اخلاقی و قانونی معرفی می‌کند.

وی اضافه کرد: زن به عنوان عضو مؤثر جامعه از سوی قرآن معرفی شده که زنان مسلمان با توجه به این موضوع باید راه و روش و سبک زندگی سالم را از بانوی بزرگ اسلام فاطمه زهرا (س) برای زندگی خود الگو قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد از برپایی نمایشگاه یاس کبود در این ایام خبر داد و گفت: در این ایام برنامه‌هایی همچون اعزام مبلغ به مناطق مختلف در ایام فاطمیه، اجرای مراسم سوگواری، برپایی دسته‌جات عزاداری در سطح شهر توسط شورای مذهبی و عزاداری در تمامی مساجد برگزار می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) باید در همه شئون زندگی ما نمودی حقیقی داشته باشد و بهتر از هر زمان دیگر بتوان شایستگی‌های این بانوی فداکار را به خوبی تبیین و روشنگری کرد.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما