دوره آموزش تخصصی « معارف فاطمی» ویژه شبکه تبلیغ کشور برگزار می شود

سازمان تبلیغات اسلامی , 21 اسفند 1392 ساعت 9:22

دستورالعمل دوره‌ مزبور تهیه و به ادارات کل تبلیغات اسلامی ارسال شده است و طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، میزان ساعت آموزشی آن ۱۶ ساعت است که پس از ارزشیابی گواهی پایان دوره برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.


مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشهای تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره آموزش تخصصی «معارف فاطمی» ویژه شبکه تبلیغ کشور خبر داد.

 حجت‌الاسلام علی دارابی با اعلام این خبر گفت: ایام فاطمیه(س)، ایام حزن جانکاه شیعه به شمار می‌رود. لذا فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه و منزلت ملکوتی حضرت فاطمه زهرا(س) است. ایشان شخصیتی بی‌نظیر و سترگ در دفاع از حریم ولایت وامامت به شمار میرود و الگویی بی‌نظیری برای همه زنان عالم است.

دارابی افزود: از آنجایی که ایام فاطمیه(س) فرصت ممتازی برای بیان فضایل و جایگاه معنوی آن حضرت به‌عنوان الگوی کامل همه مسلمانان به شمار می‌آید لذا می‌بایست این مهم به نحو شایسته برای دوستداران وشیفتگان ائمه اطهار(ع) تبیین و تبلیغ شود.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی یادآور شد: تقارن پایان سال ۹۲ با شهادت جانسوز دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) سبب شد که برای تبیین رسالت تبلیغی مبلغان ومبلغات کشور که نقش اثربخش تبلیغی برای اقصی نقاط کشور بر عهده دارند، یک دوره آموزش تخصصی معارف فاطمی برنامه‌ریزی شود که منبع آموزشی آن نیز ازمجموعه بیانات مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌‌العالی) در خصوص جایگاه و منزلت حضرت زهرا(س) تحت عنوان « قطره از دریا نشانی می‌دهد» طراحی و به صورت سراسری ویژه شبکه تبلیغی برگزار شود.

دارابی تصریح کرد: دستورالعمل دوره‌ مزبور تهیه و به ادارات کل تبلیغات اسلامی ارسال شده است و طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، میزان ساعت آموزشی آن ۱۶ ساعت است که پس از ارزشیابی گواهی پایان دوره برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

وی یادآور شد:آنچه که هدف و غایت برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی است، توانمند کردن مضاعف شبکه تبلیغی در راستای رسالت موثر فعالیت‌های فرهنگی و دینی است که مناسبت‌هایی نظیرایام فاطمیه(س) فرصت مغتنمی برای تشریح احکام حیات‌بخش اسلام عزیز است که بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه(س) به‌عنوان کوثر بیکران حق و مدافع حریم ولایت به آن همت گمارد. لذا وظیفه شبکه تبلیغی است که جایگاه و روشنگری‌های حضرت صدیقه طاهره(س)را در حوزه‌های جغرافیای تبلیغی تشریح کند.


کد مطلب: 17939

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/17939/دوره-آموزش-تخصصی-معارف-فاطمی-ویژه-شبکه-تبلیغ-کشور-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir