تجلیل از 10 پیرغلامان و مداحان اهل بیت در نسیم شهر

ایکنا , 21 اسفند 1392 ساعت 12:11

سخنران هیئت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نسیم‌شهر در مراسم هفتگی این هیئت بیان کرد: جز اهل بیت(ع) همگان از درک و فهم مقام و منزلت زهرای مرضیه(س) عاجزند.


مراسم هفتگی هیئت محوری بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نسیم‌شهر با حضور ابراهیم نکو، نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، درستکار، نائب‌رئیس شورای اسلامی نسیم‌شهر، سیف‌علی علیزاده، عضو کانون مداحان بهارستان و منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم و عاشقان به اهل بیت(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در رثای حضرت زهرا(س) و حضرت باب‌الحوائج ابوالفضل العباس(ع) مرثیه‌خوانی کردند.

در ادامه، حجت‌الاسلام مسلم رشیدی، سخنران این هیئت در مورد شخصیت و فضائل حضرت زهرا(س) مطالبی را بیان کرد و گفت: حضرت زهرا(س)، از همه زنان عالم برتر است و پیامبر اکرم( ص) فرمود «فاطمه، سرور زنان جهان از اولین و آخرین است و فاطمه محور سادات است».

رشیدی در ادامه سخنان خود افزود: مقام و منزلت حضرت زهرا(س) به قدری بلند و عظیم است که این قدر و منزلت را تنها خدای متعال، پیغمبر اکرم(ص)، امیرالمؤمنین علی(ع) و فرزندان معصومش می‌دانند و همه ما از درک و فهم آن عاجز و ناتوانیم.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این مراسم که روز ۲۰ اسفندماه برگزار شد، به ۱۰ نفر از پیرغلامان و مداحان هیئت، هدایایی اعطا شد.


کد مطلب: 17950

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/17950/تجلیل-10-پیرغلامان-مداحان-اهل-بیت-نسیم-شهر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir