برگزاری جلسه مشترک شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان تاکستان

سازمان تبلیغات اسلامی , 24 اسفند 1392 ساعت 14:13

جلسه مشترک شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان تاکستان، با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین، جلسه مشترک شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان تاکستان، با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) برگزار شد.

در این جلسه که شنبه ۲۴ اسفندماه ۹۲ با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان و در محل این اداره برگزار شد، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی با اشاره به شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) آیینه تمام نمای فضایل و کمالات پیامبر اکرم(ص) و نمونه و الگوی واقعی یک زن مسلمان بود.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) به‌عنوان یکی از مصادیق انسان کامل، ثابت کرد که زن بودن نقص نیست، همانگونه که مرد بودن نیز کمال تلقی نمی شود و نیز ثابت کرد که زنان و مردان در کرامات انسانی و تقوا همپای مردان هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان در ادامه ضمن تأکید بر لزوم حفظ رعایت شئون ایام فاطمیه در عید نوروز، خاطرنشان کرد: شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان باید در این ایام نسبت به اطلاع‌رسانی به عموم مردم در خصوص رعایت شئونات و حفظ حرمت و قداست این ایام اهتمام لازم را داشته باشند و خود نیز باید در این امر مهم سهیم باشند.

گفتنی است درادامه، اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص نحوه برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) را بیان کردند.


کد مطلب: 17980

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/17980/برگزاری-جلسه-مشترک-شورای-هیئات-مذهبی-کانون-مداحان-تاکستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir