تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۸۰۰۵

آلبوم آوایی «ساعتی پهلوی ماه» تولید شد

آلبوم آوایی «ساعتی پهلوی ماه» تولید شد
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، حامد میرزاحسینی معاون آفرینش‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: آلبوم آوایی «ساعتی پهلوی ماه» با محوریت سوگواره شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شامل ۸ قطعه آوایی برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

وی افزود: این مجموعه با هدف آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) تولید شده و علاقمندان برای تهیه این آلبوم آوایی می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.album۱۴.com مراجعه کنند.

میرزاحسینی تصریح کرد: اشعار این مجموعه را مریم سقلاطونی، فرید احمدی، غلامرضا سازگار، وحید محمدی، ژولیده نیشابوری، حامد اهور و سیدهادی گرسویی سروده‌اند و مسعود بقایی به عنوان تنظیم کننده، یاسر لاری لواسانی در سمت مجری طرح و سیدهادی گرسویی به عنوان خواننده در تهیه آن همکاری داشته‌اند.

وی ادامه داد: در تولید این مجموعه به جای ساز، ما از افکت‌های آوایی استفاده کردیم و خوشبختانه هماهنگی و ترکیب خوبی میان آواها و اشعار مجموعه پدید آمد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان علاوه بر مراجعه به پایگاه اینترنتی اعلام شده می‌توانند این مجموعه را از فروشگاه ترنجستان سروش به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان ابوریحان و فلسطین و فروشگاه «ترنجستان بهشت» به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، روبروی بیمارستان مفید و همچنین از فروشگاه‌های ترنجستان مترو در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، دروازه دولت، صادقیه، تجریش، ۱۵ خرداد، تهرانپارس، شریف، فردوسی، انقلاب و... خریداری کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما