تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۱
۰
کد مطلب : ۱۸۰۱۶

آغاز به کار دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره رضوی

آغاز به کار دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره رضوی
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره رضوی به منظور ایجاد فرصت مساوی در تمامی استان‌ها، در معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت خود را آغاز کرد. بر همین اساس، فراخوان هشت جشنواره با عنوان‌های «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی بین‌المللی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» منتشر شد.

در این فراخوان بر نکاتی همچون توجه به رسالت اصلی کانون پرورش فکری، برنامه‌ریزی تربیتی، فرآیند‌محور بودن فعالیت، توجه به گروه سنی مخاطبان و مشارکت اختیاری و حضور مشتاقانه اعضای مراکز فرهنگی هنری در فعالیت‌های رضوی تأکید شده است.

محسن فضلی، سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیشتر تأکید کرده بود که علاوه بر اجباری نبودن مشارکت اعضای کانون در این دوره، هیچ استانی میزبان جشنواره‌های رضوی نخواهد بود و تمامی این جشنواره‌ها از سوی دبیرخانه مرکزی در تهران برنامه‌ریزی، هدایت و اجرا می‌شوند.

بر اساس این گزارش، آثار رسیده به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان از ۱۶ - ۳۰ مرداد سال ۹۳ داوری و برگزیدگان آنها انتخاب می‌شوند. همچنین اسامی برگزیدگان از اول تا چهارم شهریور سال آینده به استان‌ها اعلام و در عین حال مراسم و نمایشگاه آثار برگزیدگان طی دهه کرامت در تهران برگزار خواهد شد.

دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده و شماره تلفن ۸۸۹۶۷۴۲۱ ، نمابر ۸۸۹۶۷۴۱۴ و رایانامه dmf@kanoonparvaresh.com نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما