برگزاری جشنواره سینمایی با موضوع اندیشه حسینی در کربلا

ایکنا , 17 فروردين 1393 ساعت 12:23

شبکه ماهواره‌ای «کربلا» با اعلام فراخوانی از برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه با دو موضوع «اندیشه امام حسین(ع)» و «حقوق بشر» خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه ماهواره‌ای «کربلا»، این شبکه ماهواره‌ای با اعلام فراخوانی از برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه با عنوان «النهج» خبر داد و از فیلمسازان برای حضور در این جشنواره دعوت کرد.

در فراخوان این شبکه تلویزیونی که با نظارت «شیخ عبدالمهدی کربلایی»، تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) فعالیت می‌کند، آمده است: این جشنواره سینمایی با شعار «ما را دعوت کردید، چون شما زندگی کنیم، ما در خلق چون شماییم» برگزار می‌شود و فیلم‌های که در این جشنواره عرضه می‌شود، باید در دو عرصه «اندیشه حسینی» و «حقوق بشر» باشد و مدت زمان آن‌ها نباید بیش از ۳۰ دقیقه باشد.

در این فراخوان آمده است: از پذیرش فیلم‌هایی که پیشتر در جشنواره‌های دیگر عرضه و یا در شبکه‌های تلویزیونی به نمایش درآمده باشد، خودداری خواهد شد و فیلم‌ها نیز باید ضوابط قانونی و تعهد به اندیشه میانه‌رو را رعایت کرده باشند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام شده است و فیلم‌ها نیز باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند.


کد مطلب: 18094

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18094/برگزاری-جشنواره-سینمایی-موضوع-اندیشه-حسینی-کربلا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir