راه اندازی شبکه ماهواره ای امام زمان (عج)

شیعه آنلاین , 18 فروردين 1393 ساعت 13:18

مسئولان و دست اندرکاران آن، مقدمات اولیه راه اندازی این شبکه جهانی را فراهم کرده و در حال پیگیری و فراهم کردن دیگر نیازها و مستلزمات راه اندازی این شبکه ماهواره ای هستند.


جمعی از فضلا، مؤمنان و جوانان فعال در عرصه رسانه و تبلیغات در اصفهان و قم از عزم و تصمیم خود برای تأسیس شبکه ماهواره ای جهانی ویژه امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف خبر دادند.

گفتنی است، اطلاعات زیادی در مورد زمان دقیق راه اندازی و زبان های فعالیت شبکه ماهواره ای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در دست نیست اما شنیده شده که مسئولان و دست اندرکاران آن، مقدمات اولیه راه اندازی این شبکه جهانی را فراهم کرده و در حال پیگیری و فراهم کردن دیگر نیازها و مستلزمات راه اندازی این شبکه ماهواره ای هستند.

ناگفته نماند، چندی پیش نیز خبری تحت عنوان «شبکه ماهواره ای"ظهور" راه اندازی شد» منتشر کردیم و در آن از آغاز فعالیت و پخش آزمایشی یک شبکه ماهواره ای بنام "ظهور"، همزمان با آغاز أیام فاطمیه اول خبر دادیم.

لازم به یادآوری است، موضوع و محور اصلی فعالیت شبکه جهانی "ظهور"، امام زمان ارواحنا فداه است. این شبکه فعالیت و برنامه های خود را در فاز اول به زبان "ترکی آذری" آغاز نموده اما به مرور زمان و در فازهای بعدی قرار است به زبان های دیگر نیز برنامه پخش کند.

بر اساس گزارش ها، شبکه ماهواره ای "ظهور" بر روی ماهواره آذرست و با فرکانس ۱۱۰۴۵ پخش می شود.


کد مطلب: 18108

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18108/راه-اندازی-شبکه-ماهواره-امام-زمان-عج

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir