اعزام دریایی زائران به عتبات عالیات عراق از تیرماه

مهر , 19 فروردين 1393 ساعت 13:22

چنانچه با این شرکت به طور کامل به تفاهم برسیم و همچنین مسائل مربوط به هزینه اعزام نیز مشخص شود در این صورت نسبت به اعزام تعدادی از کاروانهای زمینی از طریق کشتی به عتبات عالیات عراق اقدام خواهیم کرد.


مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از احتمال اعزام دریایی زائران به عتبات عالیات عراق از تیرماه خبر داد و گفت: مذاکرات اولیه با کشتیرانی والفجر برای اعزام دریایی زائران انجام شده و در مرحله بعد ثبت نام ها که در تیرماه است اعزام دریایی نیز گنجانده خواهد شد.

محسن نظافتی با بیان این مطلب افزود: کشتیرانی والفجر برای اعزام دریایی افراد به عراق اعلام آمادگی کرده است و با سازمان حج و زیارت نیز هماهنگیها و مذاکرات اولیه را انجام داده است.

وی گفت: چنانچه با این شرکت به طور کامل به تفاهم برسیم و همچنین مسائل مربوط به هزینه اعزام نیز مشخص شود در این صورت نسبت به اعزام تعدادی از کاروانهای زمینی از طریق کشتی به عتبات عالیات عراق اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اعزام دریایی زائران به عتبات عالیات در دستور کار قرار دارد ، تاکید کرد: آمادگی اعزام دریایی زائران از سوی سازمان وجوددارد و پس از پایان اعزامهای این مرحله که تا خرداد ماه به طول می انجامد از اول تیرماه ثبت نام های جدید آغاز می شود که برای اعزام دریایی نیز در این زمان ثبت نام انجام خواهد شد .

نظافتی در مورد هزینه های اعزام دریایی نیز اظهار داشت: بزودی در مورد قیمت با شرکت والفجر به تفاهم می رسیم اما در مجموع قیمت اعزام دریایی تفاوتی با اعزام زمینی نخواهد داشت.


کد مطلب: 18125

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18125/اعزام-دریایی-زائران-عتبات-عالیات-عراق-تیرماه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir