برگزاری 1500 برنامه مداحی در دشتستان

خبرگزاری فارس , 20 فروردين 1393 ساعت 12:31

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 1500 برنامه مداحی در دشتستان در یکسال اخیر خبر داد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان حجت‌الاسلام حسن شیخی صبح امروز در نشست مسئولان این شهر اظهار داشت: برنامه‌های تبلیغات اسلامی دشتستان در یکسال اخیر رو به رشد بوده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری ۱۵۰۰ برنامه مداحی در یکسال اخیر در دشتستان خبر داد.

شیخی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۹۲ و با هماهنگی کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در مناسبت‌های مختلف سال بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ برنامه مداحی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۴۰ هیئت مذهبی در این شهرستان فعال بوده و به اجرای برنامه می‌پردازند.

شیخی همچنین از بهره‌مندی ۶۰۰ نفر از محافل انس با قرآن در دشتستان خبر داد و گفت: به همت کانون قرآن این اداره و با ابلاغیه‌های دارالقرآن‌الکریم و اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تعداد ۵ محفل انس با قرآنی در سال ۹۲ به‌ویژه در ماه رمضان در دشتستان برگزار و بیش از ۶۰۰ نفر از آحاد مردم از آن بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: این محافل قرآنی توسط خانه قرآنی طه روستای عیسوند دو محفل، خانه قرآن معراج روستای سرکره، خانه قرآن نصر روستای بنداروز، خانه قرآن جوان روستای کلل برگزار شد و قاریان و حافظان برجسته استانی و شهرستانی به تلاوت آیاتی از قرآن مجید پرداختند.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز از بهره‌مندی ۱۰ هزار نفر از برنامه‌های امور بانوان این اداره در سال ۹۲ خبر داد.

اعظم امیری گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی دشتستان و همکاری ۴۵ هیئت مذهبی و دیگر تشکل‌های دینی شهرستان بیش از ۱۰ هزار نفر از بانوان شهرستانی از برنامه‌های اجرا شده بهره‌مند شدند.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: برگزاری جلسات سخنرانی و گفتمان دینی، برپایی نمایشگاه‌های مذهبی فرهنگی در مناسبت‌های مختلف سال، اعتکاف، کلاس‌های قرآنی و بیان احکام از برنامه‌هایی بودند که بانوان در آن مشارکت داشتند.


کد مطلب: 18137

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18137/برگزاری-1500-برنامه-مداحی-دشتستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir