فراخوان سومين جشنواره كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر

25 ارديبهشت 1387 ساعت 19:17

سومين جشنواره كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر به همت معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي برگزار مي‌شود.


به گزارش خیمه، سومين جشنواره كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر به همت معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي در دوازده ارديبهشت سال آينده برگزار مي‌شود.

كارشناس و مسئول دفتر تهيه و تأليف متون و نشريات معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان با اعلام اين خبر گفت: جشنواره يادشده با موضوعات علوم قرآني و حديث، فقه و مباني حقوق اسلامي، كلام، فلسفه، عرفان و اخلاق اسلامي، تاريخ، فرهنگ و تمدن اسلامي، دين و علوم انساني و كليه حوزه‌هاي مرتبط هر دو سال يك بار برگزار مي‌شود. 

مجيد توسلي ادامه داد: آخرين مهلت براي ارسال آثار تا پايان بهمن سال جاري است.

فراخوان سومين جشنواره كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر بدين شرح است: به منظور تجليل از پژوهشگران، انديشمندان و اهل قلم در حوزه دين و فرهنگ اسلامي از همه نويسندگان و محققان صاحب اثر، كتاب يا پژوهش و نيز ناشران گرانقدر دعوت مي‌شود با ارائه دو نسخه از آثار خود به دبيرخانه جشنواره معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي، در سومين جشنواره كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر شركت كنند.

سال انتشار بايد بين بهمن 85 تا 87 باشد و به نشاني تهران، خيابان وليعصر (ع)- نبش زرتشت غربي، سازمان تبليغات اسلامي، طبقه دوم، معاونت پژوهشي و آموزشي، دبيرخانه جشنواره ارسال شود.


کد مطلب: 1814

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1814/فراخوان-سومين-جشنواره-كتاب-دين-پژوهش-هاي-برتر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir