تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
۰
کد مطلب : ۱۸۱۶۴

مداحان و اعضای هیات های مذهبی در خرافه زدایی از دین جهاد کنند

مداحان و اعضای هیات های مذهبی در خرافه زدایی از دین جهاد کنند
استاندار چهارمحال و بختیاری، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ شامگاه شنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی هیأت های مذهبی و کانون مداحان چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه اعضای هیات های مذهبی برای استحکام و تقویت پایه های انقلاب، شهدای زیادی تقدیم کرده اند، افزود:مداحان و مبلغان دینی باید خرافه زدایی از دین را نیز در زمان حمله فرهنگی دشمن انجام دهند.

وی با تشریح توطئه های دشمن علیه نظام به ویژه جنگ نابرابر علیه ایران،افزود: مداحان و مبلغان نیز در آن زمان با دعوت مردم به جهاد و ایستادگی در برابر بیگانه، در پیروزی نقش ایفا کردند.

سلیمانی دشتکی با بیان نقش مداحان و اعضای هیات های مذهبی در افزایش اتحاد و همگرایی مردم، تاکید کرد:ترویج روحیه ایمان، از خود گذشتگی، ایثارگری و جوانمردی، ارتقاء ارزش های دینی و اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر دستاوردهای این اعضا است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت:هزار و ۵۵۰ هیأت مذهبی در استان ثبت شده و فعالیت دینی می کند.

حجت الاسلام ˈرحمت الله اروجیˈ افزود:از این تعداد ۳۰۰ هیأت محوری بوده و در طول سال به مناسبت های مختلف اجرای برنامه در زمینه های گوناگون دارند.

وی با بیان ساماندهی بیش از هزار مداح در چهارمحال و بختیاری، ادامه داد:هیأت های مذهبی و کانون مداحان گسترده ترین شبکه اجتماعی در حوزه های دینی و مذهبی هستند.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما