فراخوان پنجمین جشنواره‌ نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی منتشر شد

ایکنا , 25 فروردين 1393 ساعت 9:23

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان پنجمین جشنواره‌ نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی را منتشر شد.


موضوعات فراخوان پنجمین جشنواره‌ نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی منسوبین و خانواده‌ امام رضا(ع)، آداب و رسوم مردم در مناطق مختلف درباره‌ استقبال و بدرقه‌ زائر، حرم مطهر امام (ع) و سایر موارد مرتبط با آن مشخص شده است.

در بخش نشریات کاغذی شرایط گروه‌های سنی شرکت‌کننده شامل: گروه سنی اول ۱۰ تا ۱۲ سال، گروه سنی دوم ۱۳ تا ۱۵ سال و گروه سنی سوم ۱۶ تا ۱۷ سال و در بخش نشریات الکترونیکی شامل گروه سنی اول ۱۳ تا ۱۵ سال و گروه سنی دوم ۱۶ تا ۱۷ سال است.

بر اساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال فرم مشخصات شرکت‌کنندگان و اعلام آدرس اینترنتی نشریات الکترونیکی ۱۵ مرداد‌ماه ۹۳ و اعلام اسامی برگزیدگان یکم تا چهارم شهریورماه ۹۳ خواهد بود.

بر همین اساس، در بخش نشریات کاغذی در نظرگرفتن محتوای مطالب، متناسب با سن ارائه‌کنندگان و مخاطبان، تنوع محتوای نشریه شامل معرفی شخصیت، سرزمین، کتاب، شعر، داستان، حکایت، جدول، گفت‌وو و نیز عنوان نشریه، کوتاه، خلاق، بامعنا و متناسب باید انتخاب شود.

هم‌چنین در بخش نشریات الکترونیکی استفاده از عکس، موسیقی، موارد بصری، جنبه‌های فنی و طراحی رایانه‌ای مرتبط با موضوع و مطالب درج شده در نشریه بلامانع است. قالب نشریه‌ می‌تواند online و offline باشد.

جشنواره‌های رضوی کانون امسال به صورت متمرکز و از سوی دبیرخانه‌ مرکزی آن در تهران برگزار و داوری می‌شود.

شماره تلفن ۸۸۹۶۷۴۲۱، نمابر ۸۸۹۶۷۴۱۴ و رایانامه dmf@kanoonparvaresh.com نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 18177

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18177/فراخوان-پنجمین-جشنواره-نشریه-نگاری-کاغذی-الکترونیکی-رضوی-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir