200 نفر به برکت موقوفات کشور راهی عتبات عالیات شدند

ایکنا , 30 فروردين 1393 ساعت 9:42

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 200 زائر به برکت موقوفات مرتبط به عتبات عالیات، طی صبح امروز 29 فروردین ماه، خبر داد.


حسن ربیعی، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نخستین کاروان زیارتی زائران حرم حسینی شامل، ۲۰۰ نفر از کسانی که تاکنون به عتبات عالیات مشرف نشده‌اند، امروز، ۲۹ فروردین ماه، عازم کربلا شدند گفت: هدف از اجرای طرح زیارتی زائران حرم حسینی، اجرای امینانه نیات واقفان در زمینه اعزام افراد واجد الشرایط به عتبات عالیات از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح ۲۰۰ نفر از واجدین شرایط در قالب پنج کاروان ۴۰ نفره به عتبات عالیات اعزام شدند، افزود: برای انتخاب این زائران اولویت‌هایی همچون؛ خدام ثابت و افتخاری مساجد و بقاع متبرکه امامزادگان، روحانیون و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه، افراد واجد شرایط مناطق محروم و روستایی که همگی باید متأهل باشند، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: این پنج کاروان، امروز ۲۹ فروردین ماه، از استان کرمانشاه به سمت عتبات عالیات اعزام شدند.

وی در پایان یادآور شد: مرحله دوم اعزام کاروان زائران حسینی در نیمه دوم سال جاری انجام می شود.


کد مطلب: 18235

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18235/200-نفر-برکت-موقوفات-کشور-راهی-عتبات-عالیات-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir