انیمیشن «مجلس آئینه» با برداشتی از مجالس شبیه‌خوانی منتشر می شود

ایکنا , 1 ارديبهشت 1393 ساعت 13:04

با جلب نظر اداره اوقاف و امور خیریه در سرمایه‌گذاری برای انیمیشن «مجلس آئینه» تولید مرکز مطالعات و تولیدات انیمشن حوزه هنری، این مجموعه علاوه بر نمایش تلویزیونی به فضای مجازی و اینترنتی نیز وارد می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، سید‌مسعود صفوی؛ مدیر مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری گفت: مجموعه انیمیشن «مجلس آئینه» که برداشتی از مجالس شبیه‌خوانی است در ۵۲ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و در حال حاضر پیش‌تولید خود را به پایان رسانده است و نگارش فیلمنامه ۲۰ قسمت نیز به انجام رسیده است.
صفوی با اعلام همکاری مرکز انیمیشن با سازمان اوقاف و امور خیریه در تولید انیمیشن «مجلس آئینه» ادامه داد: با نگاه مثبت معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه برای نخستین‌بار هنر تعزیه در فضای انیمیشن به غیر از پخش تلویزیونی در شکل‌های مختلف نیز عرضه می‌شود.

وی گفت: در قالب این همکاری قرار است این مجموعه علاوه بر پخش در شبکه‌های تلویزیونی در فضای مجازی نیز پخش شود که در این صورت برای نخستین‌بار محصول انیمیشن فاخر و شیعی وارد فضای اینترنت خواهد شد.

مدیر مرکز انیمیشن اضافه کرد: تولید پکیج و سبد محصولات انیمیشن«مجلس آئینه» شامل کتاب کمیک استریپ، اینتراکتیو(تعاملی)، انواع بازی و لوازم جانبی همچون دی وی دی و عروسک نیز عرضه می‌شود که می‌تواند به عنوان خوراک فرهنگی سالم به عنوان هدیه و یادبود از سوی مراکز فرهنگی اسلامی، سفارتخانه ها، نهادها و ارگان‌های مختلف و مساجد شیعه و کلیساها در دیگر کشورها عرضه شود.

یادآور می‌شود، مجموعه انیمیشن «مجلس آئینه» داستان زندگی واقعی و روزمره مردم طبقات مختلف جامعه را بیان می‌کند که با رخ دادن اتفاقاتی وارد فضای شبیه‌خوانی شده و معین البکاء که شخصیت اصلی را در این انیمیشن ایفا می‌کند، پل ارتباطی فضای واقعی داستان و شبیه‌خوانی در این مجموعه است.


کد مطلب: 18274

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18274/انیمیشن-مجلس-آئینه-برداشتی-مجالس-شبیه-خوانی-منتشر-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir