اولویت مسجد دانشگاه تهران برای پذیرش معتکفین اعلام شد

ایکنا , 7 ارديبهشت 1393 ساعت 9:26

مدیر مسجد دانشگاه تهران از ثبت‌‌نام 2034 نفری و ظرفیت 700 نفری دانشگاه تهران برای میزبانی و اولویت‌بندی پذیرش معتکفین خبر داد.



محمد عابدی، مدیر مسجد دانشگاه تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تهران در اولویت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران خواهند بود.

وی افزود: طبق آخرین اطلاعات آماری بدست آمده دو هزار و ۳۴ نفر جهت شرکت در مراسم اعتکاف این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که نشان از استقبال دانشجویان برای حضور در مراسم اعتکاف دانشگاه تهران دارد.

اولویت‌بندی برای حضور در مراسم اعتکاف

عابدی با بیان اینکه محدودیت ظرفیت امسال مسجد دانشگاه تهران محدود است و به ناچار باید برای حضور در این مراسم اولویت‌بندی کنیم، تصریح کرد: در همین راستا دانشجویانی که امسال برای اولین بار در مراسم اعتکاف شرکت کرده‌اند و دانشجویان دانشگاه تهران در اولویت حضور و شرکت در اعتکاف ۹۳ قرار گرفته‌اند.

دانشگاه تهران پذیرای ۷۰۰ معتکف

مدیریت مسجد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این دانشگاه در مراسم اعتکاف پذیرای ۷۰۰ معتکف خواهد بود و دانشجویان این دانشگاه با پرداخت هزینه ۳۰۰ هزار ریالی و دانشجویان دیگر با پرداخت مبلغی معادل ۵۰۰ هزار ریال در این مراسم معنوی و عبادی شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص برنامه‌های اعتکاف ۹۳ دانشگاه تهران گفت: در مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه تهران حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام صدیقی، آیت‌الله حائری شیرازی، حجت‌الاسلام ابوترابی، حجت‌الاسلام قمی به سخنرانی پرداخته و مداحان اهل‌البیت و ذاکرین سعید حدادیان، مهدی سماواتی، میثم مطیعی به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.


کد مطلب: 18327

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18327/اولویت-مسجد-دانشگاه-تهران-پذیرش-معتکفین-اعلام

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir