دوره دوم آموزش مداحی ویژه بانوان در بروجن در حال برگزاری است

ایکنا , 13 ارديبهشت 1393 ساعت 8:58

مرکز آموزش مداحی نینوا با همکاری کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی، دوره دوم آموزش مداحی ویژه خواهران را برگزار می‌کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین مجید الهیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: مرکز آموزش مداحی نینوا شهرستان بروجن از سال ۸۹ فعالیت خود را زیر نظر کانون مداحان این شهرستان به صورت رسمی آغاز کرده است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های این مرکز آموزش و ساماندهی مداحان خواهر و برادر است که با دعوت از اساتید مجرب شهرستانی در اداره تبلیغات اسلامی کار آموزش این مداحان را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام الهیان بیان کرد: آموزش مداحان زن مجالس خانگی از جمله فعالیت‌های درحال انجام این مرکز است که دوره دوم این آموزش‌ها از اواخر فروردین سال ۹۳ در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: آموزش دیگر مداحان خواهر و برادر نیز با هدف خرافه‌زدایی از مجالس مداحی و شناخت آسیب‌ها و معضلات مداحی و نیز آموزش سبک‌شناسی، مقتل‌خوانی و اخلاق مداحی در اداره تبلیغات اسلامی درحال برگزاری است.

یادآور می‌شود، این آموزش‌ها تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد و در پایان آزمونی از شرکت‌کنندگان گرفته و به پذیرفته‌شدگان کارت شناسایی مداحی تقدیم می‌شود.


کد مطلب: 18387

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18387/دوره-دوم-آموزش-مداحی-ویژه-بانوان-بروجن-حال-برگزاری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir