مبادا یک منبری و یک مداحی در منبر اهل بیت غلو بگوید

عقیق , 15 ارديبهشت 1393 ساعت 9:06

هیئتی که مسجدی درست نکند هیئت مورد قبولی نیست.عرفان ما عرفان امام حسین، جهاد و شهادت، باکری ها، باقری ها، شهید همت و روح الله است و ما این عرفان را قبول داریم.


مراسم عزاداری در شب شهادت حضرت امام علی النقی علیه السلام در هیئت الرضا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صمدی سخنرانی کرد و حاج رضا هلالی و حاج روح الله بهمنی مرثیه و نوحه خواندند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام صمدی را بخوانید؛

*اسم گرامی این امام علی است ولی هادی لقب دارد. این القاب موضوعیت دارد در رابطه با آن معصوم. حقیقتاً وجود نازنین حضرت هادی، هادی امت بود. در آن شرایط دشوار و بسیار سختی که بر جامعه شیعه گذشت وجود ایشان هادی بود.

*وجود نازنین حضرت هادی(ع) به نظرم می آید که شرایط را وقتی مساعد دیدند مبنای امام شناسی را در حد عالی بیان کردند. زیارت جامعه کبیره دوره فوق دکتری امام شناسی است.

* ۱۳ رجب ولادت مولا است. برای شخص شخیص و نفس نفیس امیرالمؤمنین زیارت غدیریه حضرت انشا فرمودند. علی(ع) را می خواهی بشناسی زانوی ادب بزن در محضر امام هادی(ع) و ببین علی چه کسی است.از امشب شبی دو صفحه بخوانید و فکر کنید که علی کیست. اما وجود مبارک حضرت در کنار این که چنین معارفی را بیان می کردند به شدت با فرقه های مختلف درگیر بودند. در آن دورانی که زیارت امام حسین قدغن بود و دست می بریدند و زندان می بردند. در آن زمان متوکل ۱۷ بار قصد کرد که قبر امام حسین را از بین ببرد ولی هیچ مسلمانی زیر بار نرفت تا به یک یهودی الاصل متوسل شد. امام هادی کشتی شیعه را در اینچنین دورانی رهبری کردند.

*استاد شهید مرتضی مطهری دو جلد اسلام و مقتضیات را نوشت و به مردم فهماند که اسلام مقتضیات زمان را در نظر می گیرد.

*هیئتی که مسجدی درست نکند هیئت مورد قبولی نیست.عرفان ما عرفان امام حسین، جهاد و شهادت، باکری ها، باقری ها، شهید همت و روح الله است و ما این عرفان را قبول داریم. عرفان، عرفان محمد و آل محمد است. عرفان در میدان بودن، عرفان توجه و عرفان اتکال به خدا و عرفان جهاد در راه خدا را قبول داریم.

*وجود نازنین مولایمان و آرامش دلهایمان حضرت رضا فرمودند هر کس به گوینده ای که گوش بسپارد مانند آن است که او را عبادت کرده است. شیعه پای صحبت هر کسی نمی نشیند. اگر او از خدا حرف بزند انگار خدا را عبادت کرده است و اگر از ابلیس حرف بزند مانند این است که ابلیس را عبادت کرده است. مخالفان مکتب اهل بیت یک سری اخبار و روایت در احوال ما می گویند که این روایات سه قسم هستند یک سری روایات، روایات غلو است و برای اهل بیت شئون خدایی قائل می شوند. یک سری از روایات هم هست که برای اهل بیت کم می گذارند و یک سری از روایات هم جعل شده که تصریح می کند به بدی های دشمنان ما اهل بیت. تو جوان شیعه باید بصیرت داشته باشی و مراقب خودت و اطرافیانت باشی.

*مبادا یک منبری و یک مداحی در منبر اهل بیت یک غلوی بگوید. باید در روز قیامت جواب بدهیم.

*وارث علوم رسول الله، اهل بیت(ع) هستند. اینان حجت خدا و خلیفةالله هستند و وصل به عالم بالا هستند.

برای شنیدن فایل صوتی مراسم کلیک کنید.

بخش اول : حاج روح الله بهمنی | روضه

بخش دوم : حاج عبدالرضا هلالی - حاج روح الله بهمنی | روضه ، سینه زنی زمینه

بخش سوم : حاج عبدالرضا هلالی | سینه زنی شور

بخش چهارم : حاج عبدالرضا هلالی - حاج روح الله بهمنی | سینه زنی واحد

بخش پنجم : حاج روح الله بهمنی - وحید یوسفی | سینه زنی تک ، شور

بخش ششم : حاج عبدالرضا هلالی - حاج روح الله بهمنی | سینه زنی شور ، روضه


کد مطلب: 18410

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18410/مبادا-یک-منبری-مداحی-منبر-اهل-بیت-غلو-بگوید

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir