جایگاه شورای هیئات مذهبی تقویت شود

مهر , 15 ارديبهشت 1393 ساعت 11:46

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به فعالیت 215 شاعر آیینی، 15 کانون فرهنگی تبلیغی و 41 هیئت مذهبی شاخص گفت: جایگاه شوراهای هیئت مذهبی و مداحان باید تقویت شود.


آیت‌الله ناصر شکریان عصر یکشنبه در جلسه شورای هیئات مذهبی در استان افزود: هیئت‌های مذهبی باید برای تحقق شعار سالجاری جاری و ایجاد عزم ملی و جهادی گره گشایی و برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت کانون مداحان و هیئات مذهبی به سازان تبلیغات واگذار شده است، بر لزوم نظارت هوشمندانه و متفکرانه از سوی دستگاه‌ها و تشکیلات فرهنگی تاکید گرد.

حجت الاسلام شکریان، تقویت اعتبارات عمرانی، آموزشگاههای مداحی و تقویت جایگاه شورای هیئات مذهبی را خواستار شد.

استاندار مازندران نیز با بیان اینکه برای افزایش سطح علمی و معنوی مداحان و هیئات مذهبی باید برنامه‌ریزی شود، گفت: هیئت‌های مذهبی از ظرفیت‌های استثنایی فرهنگی در استان به شمار می رود.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به فعالیت چهار هزار و ۸۹۲ هیئت مذهبی در استان بیان داشت: فعالیت شورای هیئت مذهبی و کانون مداحان در چهارچوب سیاستهای سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تصریح کرد: برای مشارکت در برنامه های کشور باید بدور از حاشیه سازی و جریان سازیهای سیاسی حرکت کنیم زیرا همه موظف به عزم ملی و مدیریت جهادی هستیم.


کد مطلب: 18417

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18417/جایگاه-شورای-هیئات-مذهبی-تقویت-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir